AQUA Carpatica, pe rafturile magazinelor Sprouts Farmers Market din SUA AQUA Carpatica, pe rafturile magazinelor Sprouts Farmers Market din SUA
Noua etapă de dezvoltare a brandului AQUA Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja în derulare cu numeroase... AQUA Carpatica, pe rafturile magazinelor Sprouts Farmers Market din SUA

Noua etapă de dezvoltare a brandului AQUA Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja în derulare cu numeroase ţări ale lumii: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lanţul Metro Cash& Carry), China, toate ţările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

“România, având ca ambasador AQUA Carpatica, va dovedi ca un produs premium al ţării poate concura direct cu cele mai prestigioase branduri internaţionale din domeniu.” declară Jean Valvis, Preşedinte-Director General Valvis Holding.

Prima reduta cucerită este piaţa Statelor Unite, o piaţă formată, cristalizată şi saturată de o multitudine de branduri internaţionale, cu un consumator exigent. AQUA Carpatica este prezenţa la raft începând cu luna iulie 2015, în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajati) ce comercializează produse proaspete şi organice, oferind experienţa de consumator orientată spre beneficii de sănătate.

Practic, vorbim despre singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

În demersul de comunicare, pornind de la studii ştiinţifice relevante, AQUA Carpatica îşi asumă un nou rol de educator şi formator asupra calităţilor şi beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitraţi, mai ales pentru femei însărcinate şi copii.

AQUA Carpatica a fost lansată pe piaţa românească la finele anului 2010, ca operaţiune investiţională greenfield, iar de la lansare a reuşit performaţe de notorietate şi vânzare absolut remarcabile. Timp de trei ani la rând, eficienţa campaniilor de comunicare coroborate cu vânzările efective au clasat AQUA Carpatica în topurile clasamentelor de specialitate cu numeroase premii EFFIE câştigate an de an. Încununarea a venit în acest an pentru Campania Testul Purităţii care a cucerit atât medalia de aur pentru categoria sa, dar şi The Grand Effie Award Romania.

Cifrele de vânzări vorbesc de la sine: într-o piaţă specifică stagnantă şi conservatoare, AQUA Carpatica a înregistrat creşteri de vânzări spectaculoase, iar 2015 se prevede a fi anul cu o creştere de peste 50% a cifrei de vânzări faţă de anul trecut, susține Jean Valvis.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *