Douglas diversifică ritualul de îngrijire al bărbaților Douglas diversifică ritualul de îngrijire al bărbaților
Douglas România relansează gama de produse de îngrijire pentru bărbați, Douglas Men, care cuprinde acum nouă produse destinate îngrijirii tenului și corpului, de la... Douglas diversifică ritualul de îngrijire al bărbaților

Douglas România relansează gama de produse de îngrijire pentru bărbați, Douglas Men, care cuprinde acum nouă produse destinate îngrijirii tenului și corpului, de la gel de duș la creme hidratante pentru față și ochi.

Categoria produselor de îngrijire pentru bărbați a cunoscut în ultimii ani o creștere semnificativă, atât la nivel global cât și în România, devenind una dintre cele mai dinamice categorii ale pieței de cosmetice. Conform datelor de pe piața locală, creșterea anuală pe acest segment se situează la nivelul de 10-15%, comparativ cu o creștere de doar 5% pentru întreaga piață de cosmetice în 2014.

“Dacă în urmă cu câțiva ani, bărbații foloseau doar clasicul săpun, deodorantul și crema de ras, acum tot mai mulți folosesc geluri de duș, șampoane, diverse loțiuni hidratante pentru față și corp pe care și le aleg cu grijă

Lavinia Ivas,  Country Manager Douglas România

Considerată până recent o preocupare pur feminină, îngrijirea tenului și a corpului își fac loc acum în ritualul zilnic de îngrijire al bărbaților. Această tendință este corelată cu o mai bună înțelegere a nevoilor specifice ale pielii bărbatului dar și cu o creștere a puterii de cumpărare din ultimii ani.

Pielea unui bărbat este diferită de cea a unei femei, arată specialiștii din domeniu. Conform Academiei Dermatologice Americane[1], pielea unui bărbat este mai groasă, cu pori mai mari, mai puțină grăsime subcutanată și generează de patru ori mai mult sebum. Aceste caracteristici fac ca pielea bărbaților să necesite o îngrijire diferită, precum utilizarea zilnică a gelurilor de curățare și a cremelor fără o bază uleioasă, cu texturi non-grase.

Un studiu recent arată că 3 din 10 bărbați români din mediul urban folosesc o cremă sau un gel pentru îngrijirea feței (36%)[2], rezultat ce poziționează România la un nivel similar cu alte țări europene, precum Marea Britanie sau Franța, unde 42% respectiv 46% dintre bărbați utilizează creme de față[3].

Totuși, pe primele poziții în topul vânzărilor Douglas din segmentul de produse de îngrijire dedicate bărbaților rămân produsele clasice, precum șampoanele și gelurile de duș sau produse de bărbierit.

 “Diversificarea gamei de produse pentru bărbați a devenit o prioritate pentru Douglas având în vedere evoluția pozitivă înregistrată de acest segment cât și potențialul de creștere reprezentat de categoria de îngrijire a pielii”, a continuat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

Gama Douglas propune nouă produse de bază pentru nevoile unui bărbat activ, de la gel de duș, șampon până la crema de față cu proprietăți antirid și crema activă pentru ochi, deodorantul spray și crema de mâni, recent introduse în gamă. Produsele sunt dezvoltate de specialiști în cosmetică, se poziționează în segmentul middle-premium și propun prețuri accesibile, de la 33 lei pentru o cremă de mâini până la 132 de lei pentru crema hidratantă antirid.

Douglas operează pe piața locală un număr de 18 magazine și a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 55 milioane de lei și o creștere de 7,4% față de 2012.

—————————————————————————-

[1] www.aad.org

[2] Studiu Exact Cercetare și Consultanță realizat în decembrie 2014.

[3] Studiu Mintel realizat în 2013

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *