Competitorul Apple Watch vine de la LVMH Competitorul Apple Watch vine de la LVMH
Deși segmentul ceasurilor inteligente este destul de aglomerat, pe el bătându-se branduri de la Apple la LG, Motorola sau Pebble, un nou jucător se... Competitorul Apple Watch vine de la LVMH

Deși segmentul ceasurilor inteligente este destul de aglomerat, pe el bătându-se branduri de la Apple la LG, Motorola sau Pebble, un nou jucător se pregătește de o intrare triumfătoare.

Este vorba despre LVMH, gigantul francez din industria bunurilor de lux, care deține în portofoliu, pe lângă branduri de fashion precum Louis Vuitton sau Fendi, și unele dintre cele mai hot branduri de orologerie (TAG Heuer sau Hublot).

Astfel, conform informațiilor Mashable, LVMH va crea propria versiune a unui ceas smart de lux, un atac clar la versiunea de 10.000 de dolari a Apple Watch, dovedind, încă o dată, că în gadgeturi, la fel ca în lux, concurența este bună pentru business.

Jean-Claude Biver, președintele diviziei orologerie din cadrul LVMH, a declarat pentru germanii de la Handelsblatt că produsul cu care grupul său va concura împotriva Apple Watch va costa circa 1.400 de euro și va ajuta la crearea unui nou grup de clienți interesați în ceasuri de lux.

Declarațiile oficialului LVMH vin pe fondul unei scăderi a vânzărilor Apple Watch. Un raport al Slice Intelligence arăta în luna iulie faptul că Apple a ajuns să vândă mai puțin de 20.000 de ceasuri pe zi în SUA, de la recordul de 200.000 de gadgeturi vândute zilnic în luna aprilie, momentul în care și-a lansat acest produs în portofoliu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *