Cum să îți promovezi şi finanţezi proiectele pe Sprijina.ro Cum să îți promovezi şi finanţezi proiectele pe Sprijina.ro
Românii cu iniţiativă, spirit civic şi antreprenorial, atât persoane fizice, cât şi organizaţii non-guvernamentale, fundaţii corporate sau companii, dornice să se implice în promovarea... Cum să îți promovezi şi finanţezi proiectele pe Sprijina.ro

Românii cu iniţiativă, spirit civic şi antreprenorial, atât persoane fizice, cât şi organizaţii non-guvernamentale, fundaţii corporate sau companii, dornice să se implice în promovarea şi susţinerea financiară a unor proiecte cu impact asupra comunităţii, au la dipoziţie,  începand de astăzi, platforma Sprijina.ro, care îşi propune să devină, în mai puţin de 1 an, cea mai mare comunitate online dedicată cauzelor şi proiectelor excepţionale dezvoltate de români.

Sprijina.ro este un proiect 100% românesc, dezvoltat de o echipă de antreprenori şi specialişti cu expertiză în online, web developement, promovare şi fundraising. Obiectivul platformei este de a introduce pe piaţa locală un nou concept de crowdfunding/strângere de fonduri, care să acopere o arie cât mai largă de cauze şi proiecte.

sprijina.roSprijina.ro acoperă, în prezent, 28 de categorii de cauze/proiecte, de la antreprenoriat, la educaţie, cultură, sport, mediu sau călătorii.

Platforma este dedicată atât iniţiatorilor cauzelor, care beneficiază de consultanţa şi know how-ul echipei Sprijina.ro în construirea, publicarea şi promovarea proiectului, cât şi celor care doresc să susţină financiar şi moral cauzele sau proiectele de interes.

Potrivit fondatorilor platformei, aceasta poate fi utilizată, în calitate de iniţiator, de către orice persoană juridică, ONG sau persoană fizică, cu condiţia să aibă naţionalitate română, vârsta de peste 18 ani şi idei demne de aplicat.

În ceea ce priveşte susţinătorii, aceştia pot fi persoane fizice, companii sau organizaţii non-profit, din orice colţ al lumii.

Remus Pakei_Sprijina.ro”În 2014, companiile româneşti au utilizat doar un sfert din plafonul de sponsorizare deductibil de către autorităţi pentru a sprijini cauze şi proiecte cu perspectivă. Este un procent mult sub media europeană, de 43%. Şi vorbim de un plafon ce a depăşit suma de 500 milioane euro în România, anul trecut. Este evident, atunci, potenţialul crowdfunding-ului ca soluţie nu doar de finanţare, dar şi de promovare, susţinere a unor proiecte excepţionale. Acestea pot fi şansa României la o societate mai bună, mai curată, mai aplecată spre valori”, declară Remus Pakei, Project Manager Sprijina.ro.

Susţinătorii proiectelor care aleg să se implice concret pot sprijini financiar cauzele în cea mai sigură, legală şi transparentă manieră, exclusiv prin transfer bancar sau plată online cu cardul, urmând ca, ulterior, să poată opta pentru plata via SMS.

În ceea ce priveşte iniţiatorii cauzelor, aceştia benefiziază de sprijinul constant al echipei Sprijina.ro în proiectul lor, de la momentul zero al iniţierii cauzei, publicarea acesteia – timp de 30 de zile calendaristice, şi finalizare. Pentru un proces cât mai eficient şi simplu de urmărit, iniţiatorii cauzelor de pe Sprijina.ro au la dispoziţie şi un calendar de acţiuni, structurat pe cele 30 de zile.

”Ce ne dorim să transmitem, atât publicului larg, încă neobişnuit cu conceptul de crowdfunding, cât şi celor care se gândesc să iniţieze o cauză, este că acţiunea de crowdfunding nu înseamnă exclusiv strângere de fonduri. Înseamnă, în primul rând, validarea unui proiect sau a unei idei, din partea unor susţinători  empatici cu obiectivul cauzei. Mai înseamnă expunere la o audienţă avizată şi în creştere, promovare  şi  popularitate pentru brandul, ideea sau proiectul înscris pe platformă”, adaugă Remus Pakei.

Pentru a se asigura de un start bun al cauzei, iniţiatorii trebuie să urmărească, în primul rând, structura acesteia: titlul concis şi la obiect, mesajul scurt şi de impact, care va face legătura între proiect şi potenţialii susţinători, o poză de profil sugestivă, categoria în care se înscrie proiectul, descrierea acestuia  – detalii cât mai exacte, video cu informaţii relevante de maxim 3 minute, beneficiarul cauzei, alţi membri, recompensele propuse susţinătorilor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *