Românii de la Symmetrica lansează două game noi și vor cotă de 20% pe rezidențial Românii de la Symmetrica lansează două game noi și vor cotă de 20% pe rezidențial
Ţinând cont de avansul proiectelor rezidenţiale, Symmetrica, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de pavele şi borduri vibropresate şi cel... Românii de la Symmetrica lansează două game noi și vor cotă de 20% pe rezidențial

Ţinând cont de avansul proiectelor rezidenţiale, Symmetrica, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, își extinde portofoliul cu două game de produse noi speciale pentru amenajarea curţilor şi a grădinilor.

Astfel, cele două noi colecţii, Symmetrica Select şi Symmetrica pentru Grădină, devin principalele soluţii de amenajare pentru clienţii rezidenţiali care îşi doresc produse cu un design exclusivist şi o durată de viaţă îndelungată. Noile pavaje, alături de kit-urile destinate îngrijirii grădinii, încurajează amenajarea unor ambiente unice prin culoare, forme şi texturi, oferind beneficiarilor peste 30 de produse diferite.

„Lansarea noilor game va avea un impact important şi în business-ul companiei. Astfel, în 2015, estimăm o creştere a volumelor livrate către proiecte rezidenţiale până la 20%, faţă de 10% în 2014”, a declarat Sebastian Bobu, directorul executiv al Symmetrica.

Referitor la cifra de afaceri, reprezentantul companiei mizează pe continuarea trendului ascendent din ultimii ani și țintește o majorare a business-ului cu circa 5%, până la peste 77 de milioane de lei (17,3 milioane de euro).

„Decizia de a extinde gama de produse a venit ca o urmare firească în evoluţia companiei noastre şi din dorinţa de a satisface exigenţele din ce în ce mai mari ale clienţilor în ceea ce priveşte calitatea şi designul produselor”, a mai explicat Sebastian Bobu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că lansarea noilor produse vine şi în întâmpinarea avântului pe care l-a luat piaţa imobiliară rezdenţială.

„Fie că este vorba de ansambluri rezidenţiale sau de construcţii private, înca de la începutul anului am simţit o dezmorţire a investiţiilor. În plus, constructorii optează tot mai des pentru produse de calitate superioară, pe de o parte, iar pe de altă parte proprietarii sunt mai atenţi la ce materiale sunt folosite pentru amenajare”, a mai spus directorul executiv al Symmetrica.

Potrivit acestuia, gama Symmetrica Select impresionează prin rafinament şi inovaţie, fiind formată din produse premium, special create pentru cele mai de durată amenajări. Dincolo de aspect, noile produse prezintă avantajul de a fi obţinute prin tehnologii şi metode de aplicare inovatoare, o parte din ele fiind prelucrate în mai multe etape. Mai mult, calitatea produselor din gama Select este garantată prin sistemul Aqua Protect, un sistem special de protecţie dezvoltat de Symmetrica, ce asigură protejarea pavelelor împotriva apei şi care poate creşte durata de viaţă a pavelelor la peste 25 ani.Symmetrica_1Pe de altă parte, Symmetrica pentru Grădină reprezintă un set complet de produse pentru amenajarea unei grădini autentice, fiind compus din trepte, dale, tratamente de protecţie şi kit-uri cu aspecte de piatră naturală, uşor de încadrat în orice ambient.

„Având în vedere succesul dobândit în cei 20 de ani de activitate, suntem încrezători în deciziile pe care le-am luat de-a lungul timpului, în special în ceea ce priveşte portofoliul de produse. Nivelul superior de calitate, cât şi aspectul deosebit de plăcut al noilor produse vor avea, cu siguranţă, un impact puternic în rândul clienţilor şi, implicit, în rezultatele financiare anuale”, a mai spus reprezentantul companiei.

În plus, odată cu noile produse, Symmetrica pune la dispoziţia clienţilor şi un pachet de servicii complete, pornind de la consultanţă în amenajare, proiectare şi până la montaj.

Odată cu extinderea ofertei de produse, Symmetrica anunţă şi finalizarea procesului de rebranding a companiei şi implementarea unei noi strategii de business. Lansarea noii imagini a implicat restructurarea portofoliului, precum şi reinventarea site-ului de prezentare www.symmetrica.ro. În plus, pentru cei ce se află în căutare de inspiraţie pentru decorarea spaţiului exterior al locuinţei, Symmetrica pune la dispoziţie şi www.inspiratiepavaje.ro, o amplă colecţie de proiecte de amenajare pentru grădini, alei şi curţi interioare.

„Pentru o companie cu peste două decenii de activitate, schimbarea este o etapă firească şi necesară pentru a putea răspunde cerinţelor de pe piaţă şi tendinţelor internaţionale”, a încheiat Sebastian Bobu.

Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri şi rigole vibropresate pietonale şi carosabile, într-o gamă variată de forme şi culori. Aceasta a fost înfiinţată în 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din acţiuni) şi Florin-Cristinel Stanciu (40% din acţiuni).

Prima fabrică Symmetrica a fost inaugurată în 1999 la Vereşti, judeţul Suceava, urmată apoi de unităţile de producţie de la Podu Iloaiei, judeţul Iaşi (2010), şi Bolintin Vale, în apropiere de Bucureşti (2011), Prejmer – Braşov (2012) şi Cociu – Bistriţa-Năsăud (2012).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *