Noua identitate de brand a Logitech anunță și o gamă nouă de produse Noua identitate de brand a Logitech anunță și o gamă nouă de produse
Elvețienii de la Logitech au dezvăluit recent cea mai mare transformare de brand din istoria companiei.  Compania are în prezent un portofoliu de produse... Noua identitate de brand a Logitech anunță și o gamă nouă de produse

Elvețienii de la Logitech au dezvăluit recent cea mai mare transformare de brand din istoria companiei. 

Compania are în prezent un portofoliu de produse care reprezintă mai mult decât simple periferice pentru PC, cât şi dispozitive care îşi găsesc funcţionalitatea în viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Noua identitate vizuată reflectă viziunea a companiei printr-un logo reconceput, totodată, un nou brand urmând să fie creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi.

Începând cu 2013, Logitech a lucrat  la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezintă o expresie ale acestor schimbări, Logitech aflându-se în proces de schimbare a identităţii de brand. În următorul an, veţi recunoaşte noile culori îndrăzneţe şi design-uri simple pe Logitech.com, pe platformele de social media, ambalaje şi display-urile in-store.

“Procesul de rebranding a Logitech a început cu ceva timp în urmă prin crearea de produse care îmbină design-ul şi tehnologia, oferind experienţe incredibile pentru utilizatori”, a precizat Bracken Darrell, CEO şi preşedinte Logitech. “Am organizat o echipă de design redutabilă, condusă de Alastair Curtis. Design-ul este, de acum, în centrul a tot ceea ce facem. Atenţia pe care o dăm acestuia transcede clasica definiţie. Pentru noi, design-ul reprezintă o îmbinare a tehnologiei avansate cu strategia de business şi insight-urile venite de la utilizatori.”

Ca parte a reinventării brand-ului, numele Logi va însoţi produse selecţionate în categoriile existente, iar câteva suprize sunt aşteptate în noile categorii.

“Logitech a trecut prin schimbări majore, creând o identitate care reflectă pe deplin ceea ce suntem astăzi şi ceea ce vom fi în viitor”, a precizat Alastair Curtis, chief design officer în cadrul Logitech. “O transformare a unei companii de o asemenea magnitudine are nevoie de o schimbare la fel de îndrăzneaţă a brandului său.“

Logitech este unul dintre cei mai importanți jucători de pe segmentul produselor destinate segmentelor de muzică, gaming, video şi computing. Înfiinţată în 1981, Logitech International este o companie elveţiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) şi la Nasdaq Global Select Market (LOGI).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *