Mazda își lansează în România aplicație pentru smartphone Mazda își lansează în România aplicație pentru smartphone
Constructorul japonez de automobile Mazda introduce pe piața din România My Mazda, un serviciu online și aplicație mobilă gratuită pentru clienții privați care dețin... Mazda își lansează în România aplicație pentru smartphone

Constructorul japonez de automobile Mazda introduce pe piața din România My Mazda, un serviciu online și aplicație mobilă gratuită pentru clienții privați care dețin modelele companiei.

Aplicația oferă acces fiecărui posesor Mazda la informații utile despre vehiculul său, la funcții de asistență, totul printr-un proces facil de înregistrare.

My Mazda este un instrument util pentru a păstra evidența asupra serviciilor de mentenanță. Aplicația poate fi folosită pentru orice model Mazda care figurează în baza de date digitală de service (DSR) a companiei.

Prin intermediul website-ului sau cu ajutorul smartphone-ului său, un utilizator are acces în mod direct și gratuit la istoricul de service al mașinii, dar și la alte informații importante cum ar fi servicii de asistență.

Totodată, aplicația My Mazda îi ajută pe proprietari să fie la curent cu privire la programul lor de service, reamintindu-le prin intermediului telefonului despre următoarele revizii prevăzute.

O altă caracteristică importantă a aplicației este serviciul de asistență rutieră integrată (MES). În cazul producerii unei defecțiuni, șoferii au posibilitatea de a solicita ajutorul chiar de la fața locului. Mai mult, aceasta identifică cele mai apropiate reprezentanțe Mazda, datele lor de contact și oferă îndrumări de direcție.

Nu în ultimul rând, utilizatorii au libertatea să-și gestioneze contul creat, alegând modul în care doresc ca Mazda să îi contacteze sau să își personalizeze profilul cu imagini la alegere.

My Mazda poate fi accesată pe site-ul  www.mazda.ro, iar versiunea pentru smartphone este disponibilă prin App Store și Google play sau poate fi descărcată de aici.

Vânzările Mazda în România au crescut în primul semestru cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 457 de unităţi, cel mai bine vândut model fiind Mazda 3.

mazda1

mazda

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *