Topul celor mai vizibile brand-uri Horeca în publicitate Topul celor mai vizibile brand-uri Horeca în publicitate
În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015 s-au înregistrat 28.303 de reclame pe segmentul Horeca* – lanțuri de fast food, restaurante, pizzerii, cofetării,... Topul celor mai vizibile brand-uri Horeca în publicitate

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015 s-au înregistrat 28.303 de reclame pe segmentul Horeca* – lanțuri de fast food, restaurante, pizzerii, cofetării, cafenele. mediaTRUST prezintă brand-urile cu cea mai mare vizibilitate în publicitate la această categorie, în primele șase luni ale anului.

McDonald’s este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.885 de reclame difuzate în prima jumătate a anului 2015, având un rate card estimat la 17.667.580 de euro. Locul doi este ocupat de KFC care a înregistrat 6.608 de reclame și un rate card de 11.413.751 de euro.

Pizza Hut a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015, 2.217 de reclame cu un RC de 3.408.798 și ocupă primul loc în clasamentul pizzeriilor. Presto Pizza este pe locul doi cu 636 de reclame și un RC estimat de 260.262 euro.

Topul celor mai vizibile restaurante în publicitate este condus de Berăria H  cu 1.224 de reclame și un rate card de 360.058 de euro. Locul doi este ocupat de Ambasad’Or cu 1.033 reclame înregistrate și un RC de 340.525 euro. Hard Rock Café este al treilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numărului de reclame difuzate, cu 539 de reclame și un RC de 157.241 euro. Trattoria Don Vito a înregistrat, în perioada analizată, 379 de reclame și un RC de 94.078 euro.

Primul loc la categoria cafenele/ceainării  este ocupat de Brioche Dorée, cu 17 reclame și un RC de 12.285 euro.  Le Grenier à Pain este în top cu 38 de reclame și 11.145 euro RC.

1

Distribuţia reclamelor pe categorii de produse

În prima jumătate a anului 2015 lanțurile de fast food au înregistrat 20.493 de reclame și sunt urmate în clasament de restaurante cu 4.837 de reclame. Pizzeriile au înregistrat 2.853 de reclame, cofetăriile – 78 de reclame, iar cafenelele – 26 de reclame.

2

Distribuţia reclamelor pe medii de difuzare

În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2015 au fost înregistrate 28.303 de reclame la categoria food/horeca dintre care 22.034 de reclame au fost difuzate la TV, 6.021 de reclame au fost difuzate la radio și 248 au fost tipărite în presa scrisă. Printre sursele care au difuzat/publicat cele mai multe reclame se  numără Kiss TV (4.472 reclame),  Sport.ro (2.812 reclame), Antena Stars (2.324 reclame),  Magic FM (1.701 reclame), Kiss FM ( 1.408 reclame), Ring (60 reclame).

3

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a   28.303 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria food/horeca.

*Segmentul Horeca nu include hotelurile și pensiunile pentru acest studiu.

tot-1

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *