Accent Travel & Events investește 50.000 de euro într-un brand destinat partenerilor B2B Accent Travel & Events investește 50.000 de euro într-un brand destinat partenerilor B2B
Agenția de turism Accent Travel, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de profil, lansează pentru partenerii B2B Accent Shop (www.accentshop.ro), un nou... Accent Travel & Events investește 50.000 de euro într-un brand destinat partenerilor B2B

Agenția de turism Accent Travel, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de profil, lansează pentru partenerii B2B Accent Shop (www.accentshop.ro), un nou brand dedicat profesioniștilor din turism, o investiție de circa 50.000 de euro.

Unul dintre elementele de noutate pe care Accent Shop le aduce pe segmentul de profil este integrarea modului Travel Fusion care permite accesul la sistemul de rezervări al companiilor aeriene low cost, utilizatorii având astfel o varietate mai mare de opțiuni.

”Suntem singurii care oferim acest integrator de companii low cost in zona B2B, în cadrul modului Bilete  Avion, unde furnizor este liderul mondial în soluții de tehnologie și distribuție, Amadeus, tocmai pentru că ne-am dorit să ne ajutăm partenerii să poată rezerva, mult mai ușor și mai rapid, bilete pe toate companiile aeriene, nu doar pe cursele operate de companiile tradiționale”, spune Lucian Boronea, director general Accent Travel & Events.

Noul brand este asociat sistemului avansat de rezervări (Travel Booking Systems), front office, ce integrează cei mai mari furnizori de servicii de călătorii de pe piață, oferind utilizatorilor accesul la servicii pentru zboruri, hoteluri, croaziere, închiriere mașini, asigurări și pachete turistice. Platforma integrează trei module, Avion, Hotels (peste 300.000 de hoteluri la nivel mondial, toate destinațiile într-un singur sistem, emitere vouchere în timp real) și Pachete (locuri alocate pe litoral, în stațiunile balneo, montane și agroturistice, chartere, generare documente).

Începând cu luna iulie, platforma va functiona sub brand-ul Accent Shop, oferind în același timp și acces pe modulul Travel Fusion, agentiilor partenere Accent Travel .

”Cu siguranta tehnologia este crucială în activitatea unei agenții de turism moderne însă fără un brand atașat, putem spune că procesul este puțin incomplet. Sunt convins de faptul că brandul umanizează tehnologia, de aici și decizia noastră de a lansa Accent Shop ca brand dedicat B2B”, afirmă Mădălin Măncilă, director marketing & dezvoltare Accent Travel&Events.

Accent Shop este un instrument dedicat agențiilor de turism care  prin intermediul platformei, pot rezerva online toată gama de servicii turistice.  Platforma de vânzări este locul unde căutările și rezervările se fac prin parteneri revanzatori (B2B) – aceștia se pot autentifica, pot efectua căutări pe criteriile pe care și le stabilesc, pot administra rezervările.

”Am investit peste 50.000 de euro în acest proiect, sumă care se adaugă celor aproximativ 500.000 de euro alocați în ultimii ani pentru investiții în tehnologie, motiv pentru care intenționăm să promovăm Accent Shop și pe piețele externe cu care avem deja contacte”, precizează Lucian Boronea.

Accent Travel & Events a fost lansată în 1999 și este una dintre cele mai mari agenții de turism din România. Din 2009, agenția a fost afiliată Egencia, parte a Expedia, cel mai mare grup de turism de lume, cu vânzări de peste patru miliarde de dolari la nivel global. Pentru anul 2014, Accent Travel & Events a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *