Xiaomi își extinde dominația în afara Asiei. Următoarea piață pentru smartphone-uri este cel puțin la fel de bine aleasă! Xiaomi își extinde dominația în afara Asiei. Următoarea piață pentru smartphone-uri este cel puțin la fel de bine aleasă!
Producătorul chinez de smartphone-uri și accesorii Xiaomi, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, a decis care va fi... Xiaomi își extinde dominația în afara Asiei. Următoarea piață pentru smartphone-uri este cel puțin la fel de bine aleasă!

Producătorul chinez de smartphone-uri și accesorii Xiaomi, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, a decis care va fi următoarea piață pe care își va vinde smartphone-urile, în afară de cea din Asia (momentan, compania a ajuns pe locul trei în rândul celor mai mari producători de smartphone-uri prin vânzarea produselor doar pe piața din China și India).

Iar oficialii companiei au făcut o alegere inspirată considerând Brazilia ca prima destinație din afara Asiei pentru vânzarea telefoanelor mobile inteligente produse sub brandul său. Principalul atu al smartphone-urilor Xiaomi este cel al prețurilor, telefoanele fiind ideale pentru un segment low cost de piață care își dorește un telefon bun, cu un design care seamănă cu cel al unor produse de top fabricate de branduri precum Samsung sau Apple, dar care să fie accesibil din punct de vedere al prețului. Însă tocmai această asemănare a telefoanelor Xiaomi cu cele ale Apple (mai ales) – asemănarea se vede și la nivel de amenajare a show-room-urilor – îi împiedică pe chinezi să atace cu putere segmentul smartphone în întreaga lume.

Brazilia pare să fie, în esență, un pariu câștigător, care le-ar putea asigura celor de la Xiaomi un pool generos de clienți.

Compania a introdus, de la începutul lunii iulie, smartphone-uril Redmi 2 în Sao Paulo, prețul de vânzare al acestuia fiind de circa 160 de dolari. Potrivit celor de la Xiaomi, telefoanele ce urmează a fi vândute în Brazilia vor fi produse local în parteneriat cu taiwanezii de la Foxconn. Compania va aduce și alte accesorii populare, precum brățările de fitness și încărcătoarele portabile.

În 2014, Xiaomi a vândut peste 61 de milioane de telefoane mobile, marea majoritate a produselor sale fiind vândute prin intermediul magazinelor online ale companiei, unul dintre elementele care ajută la menținerea unui nivel scăzut al prețurilor.î

La nivelul lui 2014, Brazilia avea un PIB pe cap de locuitor de 15.153 de dolari (fiind pe locul 77 mondial potrivit datelor FMI), și o forți de muncă de 107 milioane persoane, șomajul reprezentând 6,2%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *