Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!”, lansată și în România Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!”, lansată și în România
Telekom Romania a lansat o campanie media sub motto-ul „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“. Astfel, România se alătură altor 11 țări în care Deutsche... Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!”, lansată și în România

Telekom Romania a lansat o campanie media sub motto-ul „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“. Astfel, România se alătură altor 11 țări în care Deutsche Telekom derulează o campanie pan-europeană integrată, menită să comunice atât strategia Grupului de a deveni liderul pieței de telecomunicații în Europa, cât și strategia locală a Telekom de a deveni operatorul integrat numărul unu din România.

Până în 2018, ne dorim să devenim furnizorul de telecomunicații numărul unu din Europa. Pentru asta, investim în tehnologii moderne și o infrastructură transfrontalieră în Europa. Împreună cu alte companii naționale, ne străduim să oferim clienților noștri servicii de cea mai bună calitate și să captăm în mod eficient sinergiile de business. Grupul intenționează să investească mai mult de 6 miliarde de Euro în extinderea rețelelor europene până în 2018, finalizarea migrării către all-IP și să ofere și mai multe produse transfrontaliere în cloud

Claudia Nemat, Board Member for Europe and Technology at Deutsche Telekom

Prin această campanie media internațională, Grupul Deutsche Telekom dorește să sublinieze că tehnologia este un „pod” care aduce împreună oameni, companii și piețe. Elementul vizual central este „T”-ul Magenta. Fiecare țară în care Telekom este prezent este reprezentată de o clădire simbol și de un pod important, în care un „T”-ul este încorporat grafic. România este reprezentată de Ateneul Român și Podul Anghel Saligny.

România, a treia piață pentru Deutche Telekom Europa (după Germania și Polonia) din punct de vedere al populației, este unul dintre contributorii cei mai relevanți pentru obiectivele Grupului. Strategia noastră este pe deplin aliniată cu cea a Deutsche Telekom: să fim operatorul integrat de comunicații preferat al românilor, furnizând servicii și produse fiabile și de cea mai înaltă calitate și  stimulând convergența fix-mobil. În 2015 vom investi peste 160 de milioane de euro pentru a avansa extinderea rețelei, pentru a asigura leadership tehnologic. Practic, anul acesta fiecare metru de tehnologie veche, precum cuprul, va fi monetizat și transformat într-unul nou, modern, precum FTTH

Nikolai Beckers, CEO, grupul de companii Telekom Romania

Celelalte simboluri arhitecturale sunt Castelul Praga (Republica Cehă), Krakow Cloth Hall (Polonia), Piața Eroilor din Budapesta (Ungaria), Poarta Brandenburg din Berlin (Germania), Arena Pula (Croația), Podul Charles din Republica Cehă (Praga), Podul Europabrücke în Austria (Brenner Pass), Podul cu Lanțuri din Ungaria (Budapesta), Blue Wonder din Germania (Dresden) și Podul Nou din Slovacia (Bratislava). Spotul TV este aliniat cu acest concept creativ, reunind clădiri celebre și atracții turistice prin animații complexe generate de computer.

Campania a fost lansată în luna mai, în Germania, și câteva zile mai târziu, în Macedonia și Muntenegru. Campaniile pentru Polonia, Cehia, Ungaria, Croația, Olanda, Austria, Slovacia, România și Albania fiind desfășurate în lunile iunie și iulie .

Campania „Conectăm oamenii oriunde în Europa!“ a fost lansată în toate țările printr-un spot de 45 de secunde pe posturile de televiziune și vizualuri în print. Campania va fi derulată în paralel și online și pe social media, precum și prin evenimente. Microsite-ul campaniei integrează toate creațiile din cele 12 țări, precum și informații despre strategia Deutsche Telekom pentru Europa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *