The Body Shop lansează un nou concept-store în București Mall The Body Shop lansează un nou concept-store în București Mall
The Body Shop s-a redeschis în București Mall sub un nou concept supranumit Pulse 3.0! Noul butic The Body Shop este amplasat la etajul... The Body Shop lansează un nou concept-store în București Mall

The Body Shop s-a redeschis în București Mall sub un nou concept supranumit Pulse 3.0! Noul butic The Body Shop este amplasat la etajul 1 și promite clienților săi o experiență unică, memorabilă și complet diferită de cea pe care o aveți pășind în alte magazine existente deja în România.

Fiind una dintre puținele mărci de cosmetice bazate pe valori solide, înrădăcinate în Activism și Ecologie, The Body Shop România  aduce mai aproape de consumatorii săi, prin noul magazin Pulse 3.0, poveștile ingredientelor organice obținute din toate colțurile lumii cu ajutorul programul de Comerț Echitabil (Community Fair Trade). Astfel, conceptul inovator pune clienții față în față cu natura cosmeticelor pe care le folosesc, oferind transparență totală în privința ingredientelor folosite, obținerii lor și valorii reale a produselor.

Noul concept de butic, Pulse 3.0, este bazat pe un design inovator, sustenabil și pe cât se poate de prietenos cu mediul înconjurător. Scopul este de a maximiza reducerea consumului energetic, de a elimina într-o măsură cât mai mare utilizarea hârtiei folosită pentru a confecționa materiale promoționale și de a construi mobilierul numai din lemn obținut în mod responsabil, prin intermediul mișcării Wood Positive, care susține plantarea unui număr mai mare de copaci decât cel utilizat.

The Body Shop 2În plus, pe lângă considerentele de natură etică, se va îmbunătăți în mod vizibil și latura estetică a magazinului, interiorul fiind mult mai bine structurat, îmbrățișând în același timp un design cald, prietenos, cu multe materiale și culori naturale, odihnitoare și relaxante pentru privitor.

Pulse 3.0 se structurează impecabil, reușind să așeze reflectorul atât pe produse cât şi pe valorile mărcii, încurajând clientul să se implice în comunitatea The Body Shop, să citească, să întrebe, să se convingă, să fie activ şi să experimenteze.

Redeschiderea magazinului The Body Shop face parte din strategia de dezvoltare și modernizare a București Mall.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *