ECCO deschide primul magazin stradal din București și vrea venituri ca în Promenada ECCO deschide primul magazin stradal din București și vrea venituri ca în Promenada
Retailerul danez de încălțăminte ECCO, prezent pe piața locală de peste 10 ani, a dechis recent primul său magazin stradal din București, ajungând la... ECCO deschide primul magazin stradal din București și vrea venituri ca în Promenada

Retailerul danez de încălțăminte ECCO, prezent pe piața locală de peste 10 ani, a dechis recent primul său magazin stradal din București, ajungând la 11 locații în Capitală și la o rețea totală de 25 de magazine.

Unitatea are o suprafață de 88 de metri pătrați, potrivit managerului rețelei fiind necesară o investiție de 100.000 de euro în amenajarea sa și în achiziția stocului de marfă.

“Avem deja de un an jumătate magazine stradale în Brașov și Sibiu. Era un pas normal să deschidem stradal și în București. Nu am făcut planul altor magazine de acest gen în Capitală, deocamdată testăm acest concept”, a declarat pentru TheTrends.ro Victor Tighinean, managerul companiei la nivel local, cel care a adus brandul, initial, pe piața din România.

Reprezentantul ECCO Shoes estimează ca veniturile acestui magazin să ajungă la 300.000 de euro în primul an de funcționare, similare cu cele ale magazinului din centrul comercial Promenada, din București.

“Cele mai bune magazine ale rețelei, atât din punct de vedere al vânzărilor cât și al traficului sunt cele din Băneasa Shopping City și AFI Cotroceni”, ne-a precizat oficialul ECCO.

Totodată, până la finalul anului în curs, Tighinean dorește să mai inaugureze un magazin ECCO în Timișoara, pe lista deschiderilor fiind și un outlet.

Potrivit acestuia, la nivelul lui 2014, compania a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 30 de milioane de lei (circa 6,7 milioane de euro) și un profit de 400.000 de euro. Pentru acest an, managerul retailerului vizează o creștere a business-ului de peste 20%.

Primul magazin stradal ECCO din Capitală este deshis pe Calea Dorobanți nr. 170, conceptul acestuia centrându-se pe o oferă de încălțăminte pentru vacanță. “Am decis să deschidem acum pentru a prinde perioada de vacanțpă. Este important ca lumea să aibă încălțămintea potrivită pentru a se bucura de vacanță și de cele mai frumoase locuri pe care le vizitează”, a mai spus  Victor Tighinean.

Deschidere ECCO Dorobanti_3

În noua locație ECCO, bucureștenii vor putea descoperi cele mai noi produse din colecția primavară-vară 2015, precum sandalele statement ECCO Buillon pentru femei, în nuanțe metalice care acapareaza toate privirile, și pantofii ECCO Collin pentru bărbați, moderni și ușor de încălțat, cu elastice laterale pentru o fixare perfectă pe picior.

Începând cu 1963, momentul în care Karl Toosbuy a fondat compania în Danemarca, peste 350 de milioane de perechi de pantofi ECCO au fost vândute clienților din întreaga lume. În prezent, produsele ECCO pot fi găsite în peste 3.000 de magazine din 88 de țări și în peste 14.000 de puncte de vânzare la nivel mondial. ECCO este totodată un furnizor de piele pentru branduri precum Louis Vuitton, Apple sau Mercedes.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *