EzRMS, prima soluție de Business Intelligence pentru hotelurile din România EzRMS, prima soluție de Business Intelligence pentru hotelurile din România
TCNET, unul dintre cei mai dinamici furnizori de soft pentru industria ospitalității, anunță lansarea EzRMS, prima soluție profesionistă de Revenue Management disponibilă la nivel... EzRMS, prima soluție de Business Intelligence pentru hotelurile din România

TCNET, unul dintre cei mai dinamici furnizori de soft pentru industria ospitalității, anunță lansarea EzRMS, prima soluție profesionistă de Revenue Management disponibilă la nivel larg hotelierilor din România.

Soluția functionează ca un consultant de business pentru dezvoltarea afacerilor hoteliere și creșterea profitului jucătorilor din această industrie, iar lansarea are loc în cadrul parteneriatului strategic încheiat în 2013 cu compania americană Infor, aflată în top 3 al celor mai mari furnizori de servicii software la nivel mondial, care a dezvoltat platforma EzRMS.

Softul elaborează strategia de vânzare și tarifare cea mai potrivită pentru fiecare moment al unui an, luând în calcul istoricul și potentialul hotelului de pe o parte, respectiv evoluția pieței și comportamentul de consum al turiștilor.

Andrei Verboncu - TCNETPe piața hotelieră din România, Revenue Management a fost prezent mai mult ca și concept până în 2015, procesul în sine de management specializat al veniturilor fiind realizat prin intermediul unor solutii software doar în cazul câtorva lanțuri internaționale mari, care dispun de propriile sisteme la nivel de rețea. Soluția EzRMS este primul sistem global de management al veniturilor disponibil pentru instalare la nivel de industrie în România

 Andrei Verboncu, Managing Director și acționar al companiei TCNET

Noua soluție de Revenue Management permite creșterea veniturilor și maximizarea gradului de ocupare, protejând și menținând tarifele hotelului la nivel optimizat. EzRMS pune la dispoziția hotelului rapoarte statistice exacte și oferă informații detaliate despre prognoza cererii, pentru a ajuta inițiativele de marketing și vânzări.

Soluția permite o reacție rapidă la influențele pieței, cu ajutorul analizei concurenței pe ambele ramuri (internet și GDS) si oferă informații relevante și precise în ceea ce privește impactul rezervărilor de grup, analiza seriilor și evaluarea impactului contractelor cu agențiile de turism asupra proprietății, oferind acces la rapoarte și informatii în timp real, atât pentru hotelurile individuale, cât și pentru grupuri sau lanțuri hoteliere locale și internaționale.

În ceea ce privește rezultatele, experiența internațională dovedește un return extrem de rapid al investiției: în termen de câteva luni de la implementare, hotelurile înregistrează creșteri de 4-7% a veniturilor, fără a avea creșteri suplimentare de costuri. La nivel de profitabilitate, rezultatele din turism, dar și din alte industrii care folosesc soluții de Revenue Management, confirmă creșteri cu valori cuprinse între 50 si 70%”

 Andrei Verboncu, managerul TCNET

Conform datelor oficiale, în România funcționează mai mult de 1.600 de hoteluri clasificate între 1 și 5 stele, impactul folosirii unei soluții de Revenue Management fiind resimtit cel mai puternic în cazul afacerilor cu un grad de complexitate mai ridicat: hoteluri ratificate începand de la 3 stele, cu un număr de minimum 50 de camere per locație.

La nivel internațional, soluția EzRMS este folosită în prezent de peste 7.000 de hoteluri din 71 de țări localizate pe toate continentele.

Lansarea soluției EzRMS pe piața locală vine după ce în 2014, TCNET a lansat în România prima soluție de Online direct booking (In1) care integrează în aceeași platformă rețelele sociale și site-ul hotelului, permițând sincronizarea respectiv diferențierea tarifelor pentru toate canalele de vânzare ale unui hotel și personalizarea ofertelor in funcție de strategia de vânzări si politica de marketing.

Soluția In1 este folosită în prezent pentru rezervarea a peste 2.000 de camere de hotel din România și, conform rezultatelor obținute pe piața locală, poate aduce o creștere de peste 50% a veniturilor din rezervări directe realizate de o locație care îl utilizează.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *