Ce decizie au luat turcii de la LC Waikiki pentru piața locală Ce decizie au luat turcii de la LC Waikiki pentru piața locală
LC Waikiki, brand ce a fost lansat în Franţa şi a intrat pe piaţa globală de retail după ce a devenit brand turcesc, vizează... Ce decizie au luat turcii de la LC Waikiki pentru piața locală

LC Waikiki, brand ce a fost lansat în Franţa şi a intrat pe piaţa globală de retail după ce a devenit brand turcesc, vizează o creştere de 100% în Romania față de anul 2014. În plus, turcii vor să extindă numărul magazinelor pe plan local la 18 până la sfârștul anului în curs. Un nou magazin urmează să fie deschis în Constanța.

LC Waikiki a deschis primul magazin în România încă din 2009, iar acum se pregăteşte pentru noi demersuri pe piața locală. Obiectivul actual LC Waikiki este să devină unul dintre primele 3 cele mai de success brand-uri de modă de retail din Europa.

Lider în moda de retail din Turcia, compania face paşi mari în evoluţia sa ca brand global. LC Waikiki este prezent în Turcia ca parte din LC Waikiki Retail Magazacilik AS din anul 1997. Ca urmare a creşterii rapide şi a recunoaşterii sale ca lider de piaţă în Turcia, LC Waikiki a facut primele investiţii în străinătate în anul 2009 în România. Într-o perioadă scurtă de 6 ani, LC Waikiki a devenit accesibil în 25 de ţări, numărând 530 de magazine.

Yenal Gökyıldırım - General Manager of LC Waikiki Retail 1Regiunea Balcanică are o importanţă majoră pentru Turcia pentru că reprezintă o poartă de deschidere către Europa de Vest, dar şi datorită legăturilor culturale şi umane. România are o importanţă aparte pentru noi deoarece este prima ţară prin intermediul căreia ne-am deschis către lume în 2009. Cu puterea ce derivă din valorile noastre, vom continua investiţiile internaţionale în România, în Balcani şi în diferite regiuni ale lumii, cu scopul de a fi unul dintre brand-urile globale ale Turciei.

Yenal Gökyıldırım, LC Waikiki Retail Managing Director

LC Waikiki a ajuns la 392 de magazine în Turcia şi la aproape 140 peste hotare, oferind locuri de muncă pentru 25.500 de oameni din diferite culturi. Compania a crescut investiţiile cu 25% începând cu anul 2009, când a deschis pentru prima dată un magazin internaţional.

LC Waikiki îşi continuă expansiunea cu viziunea de a susţine obiectivele pentru 2023, viziune ce corespunde cu împlinirea a 100 de ani de la înființarea Republicii Turce. Obiectivul LC Waikiki este să devină un brand global în 2023 şi să ajungă la o cifră de afaceri la nivel global de 6 miliarde de dolari cu 1.000 de magazine peste hotare, şi 4 miliarde de dolari la nivel local, cu 500 de magazine deschise în Turcia.

LC Waikiki a realizat o creştere de 100% în România din 2014. Vom continua să creştem fără să încetinim. Astăzi suntem brand-ul care oferă oamenilor din România cele mai răspândite servicii. În plus față de magazinele din România avem aici şi un sediu central şi un centru logistic. Contribuim la economia României şi ocuparea forţei de muncă prin colaborarea cu furnizorii locali şi prin introducerea propriei noastre culturi de retail.

Yenal Gökyıldırım, Director LC Waikiki Retail Management

LCW MegaMall Store 2Aproximativ 300 din cei 5.500 de angajaţi expatriați sunt din România. În perioada următoare, LC Waikiki intenţionează să crească numărul angajaților din România la 400, iar numărul de magazine să ajungă până la sfârşitul anului de la 14 la 18. Compania este, de asemenea, poziţionată ca lider de piaţă în Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, Albania şi Bulgaria. 

Ca lider al sectorului de îmbrăcăminte ready-wear, LC Waikiki are 25.500 de angajaţi în peste 500 de magazine din 25 de ţări. LC Waikiki are 14 de magazine în 9 oraşe din România, cu peste 300 de angajaţi în magazinele sale, un sediul central şi un centru logistic.

LC WAIKIKI ÎN CIFRE

–              Mai mult de 500 de magazine în 25 de ţări.

–              Obiectivul nostru este să avem mai mult de 600 de magazine, deschizând 100 de magazine noi până la sfârşitul anului 2015.

–              În total, 529 de magazine; 392 în Turcia şi 137 peste graniţă.

–              În total, 137 de magazine internaționale, în 24 de ţări şi 90 de oraşe.

–              Aproximativ 400 de magazine în 73 de oraşe din Turcia.

–              Până acum, avem 529 de magazine în toată lumea, în 25 de ţări şi 163 de oraşe diferite.

–              Un total de 12 milioane de vizitatori pe săptămână în 2014, 10 milioane în Turcia şi 2 milioane peste graniţă.

–              Un total de 240.3 milioane de produse vândute în 2014. În ultimii 5 ani, au fost vândute peste 891.5 milioane de produse LC Waikiki.

–              Suprafaţa întreagă a magazinelor noastre este echivalentul a 115 terenuri de fotbal.   Calculată pe baza (64×105=6720m2). Întreaga suprafaţă a magazinelor noastre este de 680.000 m2.

–              Conform cercetării făcute de Ipsos KMG la fiecare 6 luni, LC Waikiki este liderul sectorului de retailing ready to wear din Turcia din 2004. Suntem cel mai bine vândut brand din toate segmentele şi, conform datelor din 2014, cota noastră de piaţă este de 18%. Suma cotelor de piaţă ale primilor 9 competitori dupa LC Waikiki este de 14%.

–              Cifra de afaceri în anul 2014 a companiei LC Waikiki: 2,53 miliarde de dolari, iar obiectivul cifrei de afaceri pentru anul 2015 este de 2,7 miliarde (în Turcia, internațional, online).

–              Conform datelor din 2014, LC Waikiki se află pe locul 19 în toate sectoarele, în cadrul clasamentului Turkish Corporate Tax.

–              Ţările în care are magazine: Albania, Azerbaijan, BAE, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Armenia, Maroc, Georgia, Irac, İran, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Kosovo, Macedonia, Egipt, Polonia, România, Arabia Saudită, Rusia, Siria, Ucraina, Oman, Moldova şi Turcia.

–              Target-ul pentru 2023: Cifră de afaceri de 4 miliarde de dolari în Turcia, 6 miliarde pentru internațional. Întreaga cifră de afacere luată în calcul pentru 2023 este de 10 miliarde de dolari.

–              Target-ul pentru 2023: Să fim în top 3 cele mai de succes brand-uri de ready to wear din Europa.

–              Creşterea target-ului din 2015 al companiei LC Waikiki este de 20%, referindu-se la creşterea numărului de magazine din Turcia, de la 392 la 400, şi a celor din afara graniţei, de la 137 la 200.

–              9 consumatori din 10 din Turcia cunosc brand-ul LC Waikiki, 8 dintre ei vizitează magazinele şi 6 dintre ei cumpără din ele.

–              Aproximativ 1000 de produse LC Waikiki sunt vândute în fiecare minut.

–              Investiţia totală pentru deschiderea unui magazin este de aproximativ 1,5 milioane de dolari.

–              LC Waikiki este pe locul 11 în cadrul ‘’Global Brand Candidates’’ din Turcia.

–              Mai mult de 300 de angajaţi în România.

–              Target-ul pentru sfârşitul anului 2015 în România: mai multe de 400 de angajaţi şi 18 magazine.

–              Sunt 14 magazine în 9 oraşe, un centru logistic şi un sediu în România. Bucureşti (6), Cluj (1), Brașov (1), Ploieşti (1), Arad (1), Constanţa (1), Baia Mare (1), İaşi (1), Craiova (1).

–              20,5 milioane de dolari cifră de afaceri în 2014 în România.

–              Valoarea medie a coşului de cumpărături în România este de 22 de dolari şi conţine 2.1 produse.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *