Alba Iulia se promovează în engleză pe Facebook, Twitter și gadgeturi mobile Alba Iulia se promovează în engleză pe Facebook, Twitter și gadgeturi mobile
După primul brand turistic de oraș din România, lansat in 2010, și primul manual profesional de brand, lansat anul acesta, Alba Iulia se remarcă,... Alba Iulia se promovează în engleză pe Facebook, Twitter și gadgeturi mobile

După primul brand turistic de oraș din România, lansat in 2010, și primul manual profesional de brand, lansat anul acesta, Alba Iulia se remarcă, tot la nivel național, prin primul “welcome pack”, un set complet de materiale informative care va întâmpina turiștii interesați să includă orașul pe harta destinațiilor preferate.

”Dacă în luna martie a acestui an a fost lansat oficial blogul de turism al orașului în limba română, www.viziteazaalbaiulia.ro, luna aceasta s-a mizat, în continuare, pe dezvoltarea mediului online, un instrument eficient de creștere a notorietății orașului la nivel național și internațional. Alături de inițiativele offline, această abordare este menită să le ofere turiștilor care vor să descopere Orașul Marii Unirii un kit complet de informații mai mult decât utile”, precizează reprezentanții municipalității din Alba Iulia.

Materialele informative, parte dintr-un concept unitar: “Visit Alba Iulia”

În condițiile în care multe orașe din România au un site în limba engleză, dar nu și o aplicație de mobil, ori au o broșură însă le lipsește un blog oficial de turism, Alba Iulia dovedește, încă o dată, că este cu un pas înainte. VisitAlbaIulia.com devine un instrument util adresat străinilor care vor sosi în „Cealaltă Capitală”. 

VEZI și: Alba Iulia prezentată ca un „oraș model” în Corriere Della Sera

Cu o interfață interactivă, site-ul cuprinde categoria “Top 5”, ce include informații pentru mai multe segmente de turiști, de la cei tradiționali, până la iubitorii de sport sau cei care preferă activitățile de familie. Nu lipsesc nici detaliile despre mijloacele de transport, inclusiv aeroporturile din apropiere, ori facilitățile de cazare înregistrate pe Booking.com și TripAdvisor.

Utilizatorii vor putea identifica foarte simplu punctele de interes, serviciile, produsele sau evenimentele organizate la nivelul destinației alese. Potențialul turistic din Alba Iulia va fi promovat, de asemenea, prin intermediul rețelelor de socializare la adresele facebook.com/visitalbaiulia  și Twitter @visitalbaiulia.

Aplicația de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibilă pe telefoane și tablete

Pentru turiștii aflați deja în oraș, municipalitatea a dezvoltat aplicația de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibilă pe telefoane și tablete Android și iOS, un instrument util pentru identificarea punctelor de interes dar și de orientare prin GPS. De asemenea, aplicația poate fi accesată și din cele două infochioșcuri aflate la Sala Unirii și Muzeul Principia.

Din această lună, apare primul ghid turistic al orașului, în limbile engleză și română

Tot din această lună, la Alba Iulia va putea fi consultat primul ghid turistic al orașului, în limbile română și engleză, precum și o broșură cu calendarul tuturor evenimentelor organizate pe parcursul anului de către Primăria Alba Iulia și partenerii acesteia.

Din conținutul broșurii, turiștii se mai pot pune la curent cu principalele obiective turistice din oraș, restaurante, cafenele și datele de contact a peste 80 de unități de prestări servicii din domeniul turistic, financiar ori transport, precum și câteva obiective istorice și geografice din întreg județul.

În viitorul apropiat, Alba Iulia va mai beneficia și de o mini broșură de buzunar în limba engleză, dar și de o hartă personalizată. Un sistem de marcare a obiectivelor importante, cu steaguri și plăcuțe informative în limba engleză, sunt de asemenea instrumente care, în curând, vor fi disponibile în oraș.

Alba-Iulia-foto cetate

Decizia de a investi, constant, în instrumente de promovare online și offline se datorează numărului mare de turiști care își îndreaptă, tot mai mult, atenția către Alba Iulia. Am avut oaspeți inclusiv din China, Thailanda, Nigeria sau Arabia Saudită, lucru care ne arată că suntem pe drumul cel bun. Alba Iulia şi-a început călătoria ca “destinaţie turistică” imediat după intrarea României în Uniunea Europeană. Întregul Centru Istoric al oraşului a fost refăcut, Cetatea oraşului a fost restaurată, dar ne-am îndreptat atenția şi înspre zonele perimetrale, sau obiectivele care au devenit astăzi referenţiale, precum Parcul Dendrologic sau pista de biciclete Mamut, unică în România. Anual, noi evenimente atrag la Alba Iulia zeci de mii de oameni, motiv pentru care suntem decişi să investim permanent în promovarea orașului și în atragerea de turiști”, a declarat primarul Mircea Hava.

Investițiile de până acum în renovarea celei mai mari cetăți de tip vauban din România și în transformarea orașului Alba Iulia au totalizat 150 milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene nerambursabile, și au echivalat cu 2.500 euro pe cap de locuitor al orașului, 1.500 de noi locuri de muncă create în ultimii șapte ani și o rată a șomajului de sub 4%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *