Metro vinde către un retailer canadian un cunoscut segment de business Metro vinde către un retailer canadian un cunoscut segment de business
Rețeaua germană Metro, unul dintre cei mai mari jucători din retailul internațional, a hotărât vânzarea unui segment din business-ul pe care îl desfășoară în... Metro vinde către un retailer canadian un cunoscut segment de business

Rețeaua germană Metro, unul dintre cei mai mari jucători din retailul internațional, a hotărât vânzarea unui segment din business-ul pe care îl desfășoară în Germania și Belgia.

Astfel, grupul, care deține în portofoliu o serie de divizii de vânzări care opereaza independent pe piață, precum METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile Real; Media Markt și Saturn – unele dintre cele mai importante branduri de pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa -, sau magazinele universale Galeria Kaufhof, a decis vânzarea acestora din urmă către o companie canadiană pentru circa 2,8 miliarde de euro.

Conform Associated Press, deal-ul Metro include department store-urile Galeria Kaufhof din Germania și Galeria Inno din Belgia alături de portofoliul de real-estate al retailerului. În urma acestei tranzații, ce urmează a fi încheiată până la finalul lunii septembrie, Hudson’s Bay Company (HBC) va prelua cele 103 magazine Galeria Kaufhof din Germania, 16 magazine Sportarena și 16 magazine Galeria Inno din Belgia.

Potrivit repezentanților celor doi retaileri, rețele din Germania și Belgia își vor continua activitatea sub brandurile actuale, nefiind așteptate “schimbări semnificative” ale numărului de angajați sau ale filialelor. external-view-at-night-galeria-kaufhof

Totodată, Galeria Kaufhof va continua să aibă sediul în Koln iar noul proprietar al rețelei va păstra managementul actual.

Oficialii Metro sunt de părere că odată finalizată, această tranzacție va reduce datoriile grupului cu 2,7 miliarde de euro și va avea un profit brut de circa 700 de milioane de euro. Galeriile Kaufhof au înregistrat în 2014 venituri de circa 3,1 miliarde de euro.

Metro Grup a înregistrat în anul fiscal 2013/2014 vânzări de 63 miliarde de euro, având un număr total de 250.000 de angajați. Grupul desfășoară activități în 2.200 de locații din 30 de țări. La nivel local grupul este prezent prin brandul Metro Cash&Carry (31 de magazine fizice plus unul online), care a înregistrat venituri de peste un miliard de euro în anul 2014.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *