Românii de la Cosmetic Plant, premiați la Bruxelles Românii de la Cosmetic Plant, premiați la Bruxelles
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, și-a adăugat în portofoliu trei premii obținute în cadrul World Quality Selections... Românii de la Cosmetic Plant, premiați la Bruxelles

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, și-a adăugat în portofoliu trei premii obținute în cadrul World Quality Selections 2015, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. Astfel, compania este, pentru al treilea an, prezentă pe podiumul de la Bruxelles.

Ca şi în 2014 şi 2013, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost vedeta concursului obținând High Quality Trophy (Trofeul Internațional al Înaltei Calități) și, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, la fel ca şi în 2014, distincția Gold Award.

„Faptul că anul acesta Monde Selection ne-a onorat și cu Trofeul Internațional al Înaltei Calități ne confirmă, încă o dată, faptul că produsele noastre sunt apreciate la nivel internaţional”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Bioliv Antiaging Antirid de zi 2015Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING se află în combinația ingredientelor active de origine vegetală precum uleiul de măsline BIO și extractul BIO din frunze de măslin cu o tripeptidă de utimă generație, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul BIOLIV se datorează și formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparată fără parabeni, siliconi și conservanți.

Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifiantă se diferențiază printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezintă o inovaţie în industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil să protejeze și să vitalizeze cele mai prețioase celule stem ale pielii, în timp ce pudra de orez din conținut oferă pielii un efect matifiant.

„Câștigarea unor premii internaționale, mai ales cele care vizează calitatea produsului, crește întotdeauna credibilitatea și imaginea producătorului, iar acest lucru s-a observat și în cazul nostru, atât pe plan local, cât și internațional”, a menționat Susana Laszlo.

Astfel, cele două creme câștigătoare la Bruxelles au înregistrat succes și în cadrul târgului internațional Beauty World Middle East din Dubai, organizat la începutul lunii iunie. Potrivit declarațiilor reprezentantei companiei, premiile câștigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vânzărilor gamelor câștigătoare – BIOLIV și GreenStem, ci per total în cifra de afaceri  a Cosmetic Plant.

„După ce, în primul trimestru al acestui an, am înregistrat o creştere cu 25% a vânzărilor comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, estimăm că în următoarea perioadă vom raporta, de asemenea, majorări, influenţate cu siguranţă şi de câştigarea noilor premii”, a încheiat  Susana Laszlo. Greenstem matifianta

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România.  În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse împărțite în 13 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Fondat în 1961, Monde Selection are misiunea de a testa produse din diverse industrii și de a le premia după criterii riguroase de calitate și inovare. Juriul Monde Selection pentru produse cosmetice din cadrul World Quality Selections este format din experți independenți specializaţi în cosmetologie, profesori universitari și chimiști. Testele sunt făcute la institutul Meurice al CERIA (Centrul pentru Educație și Cercetare în Industria Alimentara și Chimică), Bruxelles.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *