Business Trends: Investiție de 250.000 de euro în brandul 2Parale Business Trends: Investiție de 250.000 de euro în brandul 2Parale
2Performant Network S.A., compania sub care operează brandul 2Parale, a primit o rundă de investiții în valoare de 250.000 de euro, la începutul lunii... Business Trends: Investiție de 250.000 de euro în brandul 2Parale

2Performant Network S.A., compania sub care operează brandul 2Parale, a primit o rundă de investiții în valoare de 250.000 de euro, la începutul lunii mai 2015. Investiția este destinată dezvoltării rețelei 2Parale.ro și a serviciilor de performance marketing din România și extinderii în Europa Centrală și de Est, prin lansarea platformei 2Performant în Bulgaria.

În urma acestei investiții, un grup de investitori privați condus de Dragoș Roșca (antreprenor și Venture Capitalist) deține 12,5% din acțiunile 2Performant S.A. La runda curentă de investiții a participat și Radu Atanasiu, deja parte din acționariatul companiei.

Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A., rămâne cel mai important acționar, cu 46,35% din acțiuni. În acest moment, din structura de acționari mai fac parte și: 2Parale Online S.R.L. (16,65%) – fondatorii business-ului, grupul de investitori conduși de Sergiu Neguț (18,02%) și o echipă de seniori din cadrul companiei (Andreea Cimpoeșu, Bogdan Aron, Cristian Ignat, Vlad Stănilă și Alexandru Lupu).

Din capitalul primit, compania își propune să consolideze business-ul pe piața din România. 2Performant Network S.A. plănuiește extinderea cu 50% a echipei, precum și achiziția de tool-uri de performance marketing și dezvoltarea de noi funcționalități în platforma 2Parale, destinate creșterii ratei de conversie și interacțiunii dintre advertiseri și afiliați.

De asemenea, 2Leva.bg, brandul sub care compania operează pe piața din Bulgaria, devine 2Performant.com, o rețea dedicată exclusiv e-commerce-ului pentru regiunea Europei Centrale și de Est. Față de 2Leva, 2Performant are o nouă interfață de utilizare și un model de plată diferit, dar se bazează pe aceeași tehnologie ca 2Leva și 2Parale.

Până la finalul anului, compania va intra și pe piața din Polonia. Pe termen lung, 2Performant Network S.A. targetează și alte piețe din regiune, cum ar fi Cehia, Ungaria, Croația, Slovenia și Slovacia. Platforma 2Performant este construită pentru a fi funcțională în toată Uniunea Europeană.

Dorin BoerescuÎn acești șase ani de existență pe piața din România și patru ani de prezență pe piața din Bulgaria, am acumulat foarte mult know-how despre cum funcționează e-commerce-ul în regiune. Această investiție este destinată dezvoltării – ne dă oportunitatea să punem România pe harta lumii în performance marketing și să aducem business-uri internaționale care să vândă online prin intermediul afiliaților noștri. Focusul nostru va rămâne piața locală, dar, prin 2Performant, ne putem adapta oricând la viziunea de business și specificul întregii regiuni, pentru a colabora cu clienți prezenți în CEE”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant S.A.

Tranzacţia a fost realizată de avocații Biriş Goran, societate recunoscută în industria IT/ online pentru asistenţa acordată unor investitori şi antreprenori în tranzacţii sonore, dar şi pentru facilitarea investiţiilor din domeniu prin iniţiativa VentureConnect.  Echipa a fost formată din Ana Maria Andronic (coordonator), Teodora Moțatu si Roxana Drilea.

Anterior rundei de investiții primite, la începtul lunii aprilie 2015, 2Parale și-a schimbat forma juridică, devenind societate pe acțiuni sub numele 2Performant Network S.A.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *