PepsiCo, sponsor oficial UEFA Champions League PepsiCo, sponsor oficial UEFA Champions League
Gigantul din industria bunurilor de larg consum PepsiCo a încheiat un parteneriat cu UEFA Champions League în urma căruia compania va deveni sponsor oficial... PepsiCo, sponsor oficial UEFA Champions League

Gigantul din industria bunurilor de larg consum PepsiCo a încheiat un parteneriat cu UEFA Champions League în urma căruia compania va deveni sponsor oficial al prestigiosului turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max și Pepsi, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton și 7UP.

„Odată cu încheierea acestui parteneriat, relaţia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Abia aşteptăm să împărtăşim pasiunea noastră pentru fotbal cu fanii UEFA Champions League din Europa şi din întreaga lume″, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audiență live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide.

În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conținut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional și global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.

Printre parteneriatele anterioare în care compania PepsiCo a fost implicată se numără National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.

În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc, susținut prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului. Aceasta îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul și cel mai consecvent susținător al proiectului Next 11.

PepsiCo a generat peste  66 miliarde dolari venit net în 2014 adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce include branduri precum Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *