Tech&Travel: francezii de la Accor mizează pe digital Tech&Travel: francezii de la Accor mizează pe digital
Rețeaua hotelieră AccorHotels, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, îşi relansează sistemul digital prin transformarea platformei de distribuţie... Tech&Travel: francezii de la Accor mizează pe digital

Rețeaua hotelieră AccorHotels, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, îşi relansează sistemul digital prin transformarea platformei de distribuţie AccorHotels.com într-o piaţă deschisă unei selecţii de hoteluri independente.

Acest serviciu va fi disponibil treptat hotelierilor de pe primele pieţe-ţintă, începând cu sfârşitul lunii iunie 2015, iar oaspeţii vor putea să îl acceseze din iulie 2015. În timp, obiectivul este ca oferta să cuprindă peste 10.000 de hoteluri în 300 de oraşe cheie la nivel mondial, respectiv o creştere triplă a numărului de hoteluri pe AccorHotels.com. Iniţiativa face parte din procesul de transformare a Grupului, iniţiat în 2013.

Hotelurile independente listate pe platforma AccorHotels.com alături de hotelurile de brand ale grupului vor fi selectate pe baza criteriilor hoteliere, fiind luate în considerare şi referinţele clienţilor. AccorHotels.com este deja platforma online de rezervări hoteliere lider pe mai multe pieţe, inclusiv Franţa, Brazilia, Australia şi Germania. Prin urmare ea va oferi hotelierilor independenţi o alternativă puternică şi un canal de distribuţie calitativ ce răspunde nevoilor specifice ale acestora. Această nouă ofertă le oferă condiții transparente de afișare a produsului lor, acces la informații despre clienții proprii și un nivel de comision competitiv.

Această iniţiativă completează serviciile dezvoltate de FastBooking, o companie preluată de Grup în aprilie 2015, printr-o nouă activitate de servicii digitale business-to-business. AccorHotels oferă acum o gamă largă de soluţii tehnice şi digitale tuturor partenerilor săi precum şi mai mult sprijin prin garantarea unei vizibilităţi mai bune şi o creştere a volumului de rezervări directe de pe website-urile proprii.

În decursul primilor doi ani de funcţionare, acest demers va reprezenta o investiţie suplimentară în valoare de aproximativ 10% din costul planului digital prezentat în octombrie 2014. Ea va avea un efect cumulat începand cu al treilea an.

“Transformarea platformei noastre de distribuţie într-o piaţă deschisă este o iniţiativă majoră a Grupului şi rezultatul unei noi abordări a profesiei şi modelului nostru de business. AccorHotels pune la dispoziţia hotelierilor independenţi instrumentele sale digitale, oferind astfel mai multe opţiuni hoteliere şi destinaţii clienţilor săi. Devenim o terţă parte de încredere, selectivă şi transparentă şi amplificăm o dată în plus transformarea asumată de Grup încă din 2013.  Aceste iniţiative şi lansarea noii aplicaţii AccorHotels sunt menite să îmbogăţească conţinutul ecosistemului nostru digital şi să ne consolideze poziţia de pionier şi deschizător de drumuri în industria ospitalităţii”, a declarat Sébastien Bazin, AccorHotels Chairman şi CEO.

accor“Prin planul digital care este în plină implementare – preluarea Fastbooking, care ne permite să oferim o gamă de servicii de ultimă generaţie pentru hotelieri şi acum deschiderea unei pieţe hoteliere – AccorHotels a luat iniţiativa de a demonstra că, prin îmbinarea experienţei digitale cu know-how-ul hotelier, este mult mai eficientă”, a precizat și Vivek Badrinath, Deputy Chief Executive Officer Marketing, Digital, Distribution and Information Systems.

Totodată, grupul hotelier francez lansează şi cea mai nouă versiune a aplicaţiei sale mobile AccorHotels. Aplicaţiile brandului sunt acum reunite într-o singură aplicaţie care încorporează toate hotelurile grupului, iar din această vară va include şi toate locaţiile independente oferite pe platforma de rezervări. Aplicaţia AccorHotels ţinteşte să devină pentru utilizatorii de platforme mobile una din primele trei aplicaţii pentru călătorii şi oferă o experienţă îmbogăţită în fiecare stadiu al călătoriei, ca de exemplu:

  • Asistenţa pre-şedere şi în timpul pregătirilor de călătorie: salvarea informaţiilor legate de zbor, bilete de tren, serviciul Welcome by Le Club AccorHotels pentru check-in/check-out online rapid şi o recapitulare a rezervărilor curente.
  • Pe perioada şederii: acces la presa digitală, ghiduri ale oraşului (disponibile începând din iulie) şi alte servicii ce vor fi introduse gradual, în special comenzi de taxi şi room service.
  • Post-şedere: management al programului de loialitate.

Totodată, rețeaua hotelieră care deține în portofoliu branduri precum Sofitel, Pullman, Ibis, Novotel, Mercure, având peste 3.500 de hoteluri la nivel mondial, trece și printr-un proces de rebranding, grupul fiind cunoscut de acum sub titulatura de AccorHotels, având și o nouă identitate vizuală.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *