Wizz Air își optimizează site-ul pentru dispozitive mobile Wizz Air își optimizează site-ul pentru dispozitive mobile
Operatorul de transport aerian low cost Wizz Air, una dintre cele mai mari companii de profil de pe piața din Europa Centrală și de... Wizz Air își optimizează site-ul pentru dispozitive mobile

Operatorul de transport aerian low cost Wizz Air, una dintre cele mai mari companii de profil de pe piața din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă variantă a site-ului, optimizat pentru browserele dispozitivelor mobile.

Acesta va completa website-ul deja existent și aplicațiile pentru Apple și Android ale transportatorului, urmând să fie disponibil în 8 limbi.

“Studiile noastre arată extinderea folosirii dispozitivelor mobile de către clienții noștri pentru a găsi și rezerva bilete de avion la Wiazz, iar noul nostru website mobil face ca procesul să fie mult mai ușor”, a declarat Johan Eidhagen, Director de Marketing și Brand al Wizz Air.

“Prima versiune se concentrează pe cele mai populare cerințe pentru rezervare. Funcționalitățile pentru check-in și pentru servicii vor fi adăugate în următoarele săptămâni.”

Website-ul mobil – m.wizzair.com – a fost lansat luni și se conectează prin intermediul browser-ului web al dispozitivului mobil. În timp ce majoritatea clienților cu dispozitive mobile folosesc aplicația WIZZ de pe platformele iOS sau Android, un număr mic de clienți folosesc browser-ul web al dispozitivelor și pot opta acum pentru website-ul mobil.

“Numărul de vizitatori care accesează website-ul Wizz Air prin intermediul dispozitivelor mobile a crescut recent ca procent din vizitele totale, astfel că adăugarea noii versiuni mobile este foarte oportună”, a spus Eidhagen.

“Clienții noștri sunt mereu dornici să utilizeze instrumente noi pentru a face experiența Wizz și mai ușoară decât în trecut, iar noul nostru website mobil le oferă această posibilitate.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *