Destinația Germania: Tradițiile și obiceiurile, în lumina reflectoarelor DZT în 2015 Destinația Germania: Tradițiile și obiceiurile, în lumina reflectoarelor DZT în 2015
Cum pot influența „Tradițiile și obiceiurile“ imaginea internațională a Destinației de Vacanță Germania și cum pot poziționa Germania în cadrul competiției – în jurul... Destinația Germania: Tradițiile și obiceiurile, în lumina reflectoarelor DZT în 2015

Cum pot influența „Tradițiile și obiceiurile“ imaginea internațională a Destinației de Vacanță Germania și cum pot poziționa Germania în cadrul competiției – în jurul acestui fapt se învârte Campania tematică la nivel mondial a Organizației Germane pentru Turism (DZT) în anul 2015.

Cu cele trei componente de bază „Germania culinară“, „Tradiții care se trăiesc în continuare“ precum și „Artă și meșteșug“ se dorește în cadrul campaniei crearea unei legături între imaginea pozitivă și modernă a Destinației de Vacanță Germania cu tradiții autentice, care se respectă și în zilele noastre și ancorarea acestora în societatea de astăzi.

„Aspectul‚ tradiția și istoria regiunii fac parte conform monitorului de calitate al DZT  din Top 10 pentru alegerea locului de petrecere a concediului în cazul străinilor care vizitează Germania. Cu această campanie punem accentul pe segmentul tradițional al turismului în orașe, care atrage o parte semnificativă a turiștilor străini“, justifică Petra Hedorfer, Președinta consiliului de conducere al DZT, alegerea temei.

„Astăzi, 22 de procente din incoming-ul Germaniei îl reprezintă zonele rurale. Datorită faptului că punem accent pe trendul actual până la originalitate și autenticitate, promovăm prin intermediul temei „Tradiții și obiceiuri“ dezvoltarea turistică în zonele rurale și totodată consolidăm poziția Germaniei ca și destinație de vacanță durabilă.“

Campania va impulsiona vizitatorii străini să savureze specialitățile locale variate, să descopere petreceri tradiționale și obiceiuri locale în regiunea germană și în diferitele orașe, cum ar fi de exemplu Oktoberfest-ul de la München și carnavalul din Köln, să cunoască evenimente culturale și festivaluri precum și să descopere artă, muzică și meșteșug popular.

Împreună cu oranizațiile regionale de marketing și partenerii regionali, DZT cercetează tradiții și obiceiuri concrete, pentru a le include în campania sa. Important în alegere vor fi de lângă caracteristicile specifice și relevanța turistică, calitatea ofertei de la fața locului precum și interesul oaspeților de pe diversele piețe sursă. Tema va fi comunicată pe toate cele 30 de piețe de la nivel mondial, pe care DZT este activă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *