Oficialii Debenhams Romania: vrem cate 2 magazine noi pe an pana in 2020 Oficialii Debenhams Romania: vrem cate 2 magazine noi pe an pana in 2020
In urma cu 2 ani, retailerul britanic Debenhams (franciza se afla atunci in portofoliul de branduri al omului de afaceri Octavian Radu) inchidea ultimele... Oficialii Debenhams Romania: vrem cate 2 magazine noi pe an pana in 2020

In urma cu 2 ani, retailerul britanic Debenhams (franciza se afla atunci in portofoliul de branduri al omului de afaceri Octavian Radu) inchidea ultimele magazine de pe piata locala si isi anunta iesirea  in contextul in care pierderile contabile ajunsesera la peste 4 milioane de euro iar francizorul local esuase in contextul conditiilor dificile de pe piata la acel moment.

Insa, la finalul lunii martie 2015, Debenhams a decis sa isi incerce, din nou, norocul pe piata din Romania, si a deschis, in urma unei investitii de circa 1 milion de euro, un department store in adevaratul sens al cuvantului in centrul comercial in care si-a facut debutul prima data: Bucuresti Mall din Vitan.

Debenhams deschide un department store în Bucuresti Mall

Cu un portofoliu extins de produse, care numara atat haine, cat si produse cosmetice sau accesorii home&deco, Debenhams vizeaza acum extinderea prin magazine cu suprafete generoase de cel putin 3.000 de metri patrati (unitatea din Bucuresti Mall are 2.800 de metri patrati) si recastigarea clientilor. Cel putin pentru prima luna de operare a unitatii din Vitan, oficialii companiei care detine franciza, grupul bulgar MRPI, estimau ca vor atrage 3.000 de persoane zilnic, adica 10% din traficul intregului centru comercial. Debenhams

Am incercat sa aflam care vor fi atuurile pe care Debenhams le va arunca in lupta de data aceasta, precum si planurile retelei pe piata din Romania de la Chris Harper, director de vanzari in cadrul MRPI.

Culori, fluturi și combinații de țesături. Tendințele primăverii în decorațiuni interioare propuse de Debenhams

The Trends: Ce cifra de afaceri estimati pentru primul an de activitate la nivel local? Ce profit estimati? Care vor fi factorii care vor contribui la aceste rezultate?

Chris Harper: Estimarile noastre in ceea ce priveste profitul si veniturile tin de o multitudine de factori precum mixul de produse, preferintele consumatorilor, shimbarile colectiilor in functie de anotimpuri, sau chiar de competitie.

The Trends: Ce investitii mai aveti in plan pana la finalul anului? Cate magazine planuiti sa mai deschideti in acest an? Unde?

C.H. :Ambitia noastra este ca in urmatorii 5 ani sa deschidem cate 2 magazine pe an. In orice caz, este un plan pe care l-am conturat in mare. Urmatoarele inaugurari vor tine foarte mult de oportunitatile pe care le vom avea in functie de locatii si de marimea necesara pentru magazine. Este mult prea devreme, in acest moment, sa discutam despre alte deschideri. 

Hot: imprimeuri florale și moda anilor ’70, propunerile Debenhams pentru vara lui 2015

The Trends: Veti incepe extinderea si in afara Capitalei? De ce da/nu? Daca da, ce orase aveti in plan?

C. H. : Ne intereseaza prezenta in cele mai importante orase din Romania, insa dezvoltarea strategica a brandului trebuie sa fie corelata cu oportunitatile imobiliare.

The Trends: Viitoarele deschideri, atat in Bucuresti cat si in afara lui, vor fi doar in centre comerciale sau si prin magazine stadale? Care este suprafata unui magazin Debenhams? Toate magazinele viitoare vor avea aceeasi suprafata? Care este suprafata minima pe care o doriti?

C. H. : Cautam sa deschidem magazine cu o suprafata mai mare de 3.000 de metri patrati care pot oferi o gama semnificativa de colectii de fashion pentru intreaga familie, insa si o varietate mare de produse cosmetice.

Debenhams Beauty Department_The Trends: Luati in considerare investitii de tip greenfield pentru constructia propriilor magazine? De ce da/nu?

C. H. : Momentan nu. Focusul nostru in acest moment este pe deschideri in centre comerciale și pe inaugurarea unor magazine stradale.

The Trends: Ce nivel au preturile produselor magazinului din Romania comparativ cu cele ale magazinelor din regiune? Care este valoarea medie a unui bon in magazinul din Romania?

C. H.: Preturile noastre sunt aliniate la nivelul celorlalte tari din regiune. In ceea ce priveste valoarea medie a unui bon in Romania credem ca va fi in jur de 40 de euro, mai mare, cel putin, ca in Bulgaria, de exemplu. Jacheta  225 RON Pantalon 160 RON, Debenhams

The Trends: Care considerati ca vor fi atu-urile magazinelor Debenhams de data aceasta? Ce va asigura succesul retelei la nivel local?

C. H.: Ne dorim ca si pe piata din Romania brandul sa fie dezvoltat la intreaga sa valoare internationala. In acest sens, noul magazin din Bucuresti Mall are un etaj intreg dedicat produselor de beauty si aduce publicului o serie de servicii speciale care pot contribui la o mai buna experienta de cumparaturi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *