Fly Go aduce serviciul “GhiduriTuristice”, în premieră în România Fly Go aduce serviciul “GhiduriTuristice”, în premieră în România
După ce a investit în România peste 8 milioane de Euro în dezvoltarea afacerii, dintre care 7 milioane de Euro doar la nivelul anului... Fly Go aduce serviciul “GhiduriTuristice”, în premieră în România

După ce a investit în România peste 8 milioane de Euro în dezvoltarea afacerii, dintre care 7 milioane de Euro doar la nivelul anului 2014, Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori de servicii de turism din mediul online, din România, dar și primul operator din piață care a pus la dispoziția clienților varianta de zboruri combinate, aduce în România serviciul “GhiduriTuristice”.

Serviciul, accesibil doar on-line, a fost gândit cu scopul de a facilita accesul turiștilor români la informații utile despre destinațiile lumii. “GhiduriTuristice” este un serviciu unic pe piața din România și se adresează oricui își dorește o vacanță reusită, indiferent de durata acesteia.

stefano iervolinoAm intrat pe piața din România într-un mediu dinamic și imprevizibil, constienți fiind de faptul că flexibilitatea și inovația trebuie să fie ingredientele de bază dacă ne dorim un business de succes. De aceea am și fost primii din România care am pus la dispoziția clienților noștri varianta de zboruri combinate, oferindu-le astfel posibilitatea de a alege cel mai ieftin preț pentru un zbor dus-întors, indiferent de destinația aleasă. Și așa am continuat. Astfel că astăzi, serviciul gratuit “GhiduriTuristice” este răspunsul nostru la misiunea asumată încă de la început, aceea de a veni mereu cu ceva nou pe piață.

Stefano Iervolino Director General Fly Go

Cum vacanța de vară se apropie și documentarea prealabilă este mai mult decât necesară, informațiile oferite de serviciul gratuit “GhiduriTuristice” pot fi cel mai bun punct de plecare. Acestea pot fi accesate gratuit și sunt accesibile într-un format prietenos utilizatorului.

Concret, serviciul pune la dispoziția utilizatorilor, prin simpla accesare a link-ului, https://www.fly-go.ro/ghid-turistic/, o serie de ghiduri pentru diverse destinații din lume, cu sectiuni utile pentru turiștii români precum: top atracții, locuri de luat masa, mijloace de transport, scurtă istorie a destinației și nu numai.

Pentru Fly Go, ultimii 3 ani au reprezentat o perioadă deosebit de efervescentă și din punct de vedere financiar, stimulate și de creșterea mediului on-line. Cifra de afaceri a companiei a crescut semnificativ, de la 2 milioane de Euro în 2012, la 10 milioane de Euro în 2013, ajungând până la o cifră raportată de 19 milioane de Euro, la finalul anului trecut.

În 2015, Fly Go își va menține ritmul de creștere obișnuit printr-un accent deosebit pus pe investiții în dezvoltarea brandului, diversificarea serviciilor oferite și extinderea prezenței internaționale. Mai mult, compania și-a stabilit ca obiectiv principal abordarea unor canale noi de distribuție și continuarea oferirii de servicii inovatoare adaptate pieței din România.

O companie care s-a reinventat continuu, Fly Go a revenit, de curând, în mediul offline prin deschiderea noii agenții în București. Începând din 27 mai, sediul agentiei Fly Go se mută pe CaleaMoșilor, nr. 209, București. Fly Go are în prezent 33 de angajați, iar echipa se va extinde. Alte servicii noi sunt în pregătire pentru perioada următoare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *