80% dintre vânzările Kuma în România reprezintă produse personalizate 80% dintre vânzările Kuma în România reprezintă produse personalizate
Potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, 80% din... 80% dintre vânzările Kuma în România reprezintă produse personalizate

Potrivit Kuma România, unul dintre principalii producători locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline, 80% din totalul comenzilor pe plan local sunt reprezentate de lavoare și blaturi efectuate la comandă. Aproximativ 25% din vânzările companiei româno-daneze sunt realizate pe piaţa locală.

Cerute mai ales în sectoarele HoReCa, office, comercial, medical și în școli, lavoarele „custom made” stârnesc din ce în ce mai mult şi interesul persoanelor fizice, care aleg aceste produse pentru a-şi crea în locuinţă un ambient unic, potrivit dorințelor și stilului preferat.

Camelia Olesen„Succesul lavoarelor personalizate se datorează, în primul rând, avantajelor pe care le prezintă. Un astfel de produs se adaptează spațiului deja existent, fără a mai fi nevoie de alte compromisuri, iar românii au înțeles că design-ul, calitatea și durabilitatea acestor produse este foarte importantă”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

Pe de altă parte, în ceea ce privește comenzile pentru export, doar 60% din livrările Kuma România sunt axate pe produse speciale, în contextul în care cea mai mare pondere a vânzărilor din 2014 a fost reprezentată de exporturi. Astfel, 78% dintre acestea au fost generate din țări precum Danemarca, Norvegia , Suedia, Olanda, Franța și Ungaria.

Printre obiectivele din străinătate care dețin produse custom made Kuma, se numără Lyon Incity Tour – clădire de birouri în stadiu de amenajare și spitalul Amiens Paris Picardie, proiecte obținute prin intermediul constructorului francez, Bouygues. În România, clădiri de birouri precum Willbrooke International, Floreasca Business Park, LakeView Office, Metropolis Center, Hermes Business Campus sau Tower Center au optat pentru lavoare personalizate.

Ce implică un lavoar custom made

În funcție de necesitățile clienților, Kuma își adaptează modalitatea de personalizare a lavoarelor, oferind posibilitatea de a modifica doar dimensiunile produselor sau întregul lavoar, în ultimul caz fiind vorba de conceptul KUMA Innovation.

KUMA CUSTOM_LAVA DUBLU

Ideal pentru cei care își reamenajează parțial locuințele, primul concept presupune alegerea unui tip de bol de lavoar care se poate plasa pe un blat cu dimensiuni specifice. Materialul lavoarului poate fi ales din cele 10 grupe disponibile și 75 de culori diferite.

Pe de altă parte, cei ce își doresc un concept unic pentru baia lor, pot opta pentru crearea propriului model de bol Innovation, într-un material solid surface. În acest caz, imaginația este singura limită, întrucât modelele pot fi realizate de la zero, împreună cu specialiștii Kuma.

În ceea ce priveşte preferinţele românilor pentru lavoarele personalizate, în cazul proiectelor mari precum spații de birouri sau sectorul medical, peste 90% dintre aceştia aleg culoarea albă. Pe de altă parte, pe segmentul rezidențial se aleg nuanţe deschise de crem, beige sau orange, în timp ce în ţările nordice se preferă nuanţe închise, chiar negru.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *