7card se extinde la nivel național și integrează peste 200 de săli de sport 7card se extinde la nivel național și integrează peste 200 de săli de sport
Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești și Iași sunt primele orașe din România, după București, în care angajații pot beneficia de abonamente la centrele sportive prin... 7card se extinde la nivel național și integrează peste 200 de săli de sport

Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Ploiești și Iași sunt primele orașe din România, după București, în care angajații pot beneficia de abonamente la centrele sportive prin intermediul 7card. Până în luna iulie, Sibiu și Constanța vor intra în rețeaua 7card, care ajunge astfel să acopere peste 200 săli de sport la nivel național, 8 orașe și peste 8.000 de abonați.

”Experiența câștigată în București, cererea companiilor care doresc să-și recompenseze angajații din întreaga țară și nevoia facilitării accesului la sport cat mai multor angajați ne-a determinat să extindem conceptul la nivel național. Am luat în calcul acoperirea tuturor orașelor mari, respectiv ale celor în care angajatorii au fost deschiși la a facilita accesul la sport salariaților”, spune Andrei Crețu, co-fondator 7card (foto).

Andrei Cretu

Extinderea la nivel la național a început de la finalul anului 2014, însă dezvoltarea propriu zisă a rețelei în afara Capitalei se va realiza pe parcursul anului 2015. Primele orașe în care 7card a intrat au fost Brașov (noiembrie- decembrie 2014), Timișoara (ianuarie 2015) și Cluj-Napoca (ianuarie 2015).

”Rezultatele înregistrate până în prezent în aceste orașe sunt îmbucurătoare. Avem semnate contracte cu cel puțin 10-12 centre sportive în fiecare oraș. La nivel național, aproximativ 20% din totalul vizitelor sunt la săli care, printre serviciile oferite, au și piscina”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.

”La începutul anului am început să activăm practic în afara Bucureștiului. Sunt piețe diferite, concentrate cel mai mult în jurul a doi-trei mari angajatori, însă sunt acele companii care sunt interesate de fidelizarea cât mai bună a angajaților”, completează Iulian Cîrciumaru.

În perioada imediat următoare, 7card va începe să activeze în Constanța (luna iunie), Sibiu (luna iulie), Pitești, Craiova, Oradea, Bacău, Târgu Mureș. Până la finalul anului, 7card va fi prezent în aproximativ 10-12 orașe, inclusiv București.

La nivel de Capitală, valoarea medie a unui abonament 7card este de 125 de lei, în timp ce la Brașov, Ploiești și Iași este 94 de lei/lună, iar la Timișoara și Cluj Napoca de 92 de lei. Raportat la numărul de abonați în companii, în București, sectorul cel mai activ este IT, urmat de telecom și bancar. În Timișoara, cele mai active sunt sectoarele IT și FMCG, în Cluj Napoca – bancar și IT, iar în Brașov – IT, bancar și telecom.  În ceea ce privește abonații, 55%-65%, în funcție de oraș, sunt femei.

Numărul de abonați în funcție de vârstă variază foarte puțin de la un oraș la altul. Cei mai mulți abonați (38%) au vârsta între 29 și 34 de ani, urmați fiind de cei cu vârsta între 24 și 28 de ani (29%), respectiv 35 și 40 de ani (19%). Doar 3% dintre abonați au între 18 și 23 de ani, respectiv 11% din angajați sunt mai în vârstă de 40 de ani.

Procentul de companii care oferă abonamentele 7card ca beneficiu salarial este în creștere în toate orașele din țară. În București, de exemplu, 35% din abonamente sunt plătite de către companie, iar în provincie, procentul este între 38 și 45% .

De asemenea, dacă la nivel de București, aproximativ 20% dintre angajați ajung la sălile de sport în weekend, la nivel național procentul este un pic diferit. Cea mai crescută prezență în rândul angajaților, sâmbăta și duminica, este înregistrată la Brașov și Cluj-Napoca (25%).

Tot în luna mai, Benefit Seven, compania care deține brandul 7card, a lansat proiectul Fit Republic (www.fitrepublic.ro), inspirat din antrenamentele sportive de tip Boot Camp. Clasele au loc în aer liber, din mai până în septembrie, pe stadionul Iolanda Balaș. Accesul la Fit Republic se face în baza unui abonament lunar, disponibil și pentru retail (persoane fizice, indiferent că sunt sau nu angajate în companii cu care 7card are contract), cu tarife între 124 și 174 de lei.

În 2014, cifra de afaceri a 7card a fost de un milion de euro, iar pentru 2015 se prognozează dublarea acesteia. La finalul anului, estimările arată un număr de 10.000 de abonați la nivel național.

Un card unic de acces la o gamă variată de activități sportive, 7card se adresează atât angajaților, cât și companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate și ușurință în utilizare. Abonații 7card sunt angajați ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *