Oficialii Ibis România: 70% dintre clienți sunt de business Oficialii Ibis România: 70% dintre clienți sunt de business
Potrivit informațiilor rețelei hoteliere Ibis, clienții hotelurilor din România sunt în proporție de 63% turiști români, urmați la mare distanță de germani, italieni, francezi... Oficialii Ibis România: 70% dintre clienți sunt de business

Potrivit informațiilor rețelei hoteliere Ibis, clienții hotelurilor din România sunt în proporție de 63% turiști români, urmați la mare distanță de germani, italieni, francezi și greci, fiecare cu o pondere între 3%-10% din cazările Ibis.

În plus, cea mai mare parte a acestora, respectiv 70% dintre clienți, călătoresc în interes de afaceri, în timp ce 30% dintre oaspeți sunt turiști aflați în vacanță (leisure).

”Principalul nostru segment de clienți este reprezentat de angajați, manageri și antreprenori din companii mici si mijlocii din România, pentru care oferta și serviciile ibis sunt foarte bine adaptate. Lucrăm desigur și cu companii mari, multinaționale, precum și cu agenții de turism și tour-operatori din Romania și din strainatate, pentru care reputația ibis este o garanție a serviciilor”, a spus Ioan David, director delegat al rețelei Ibis în România.

Clasificat la 3 stele, brandul Ibis face parte din portofoliul grupului hotelier Accor, cel mai mare operator hotelier din lume. În România, Ibis operează 4 hoteluri, două în București  și câte unul în Constanța și Sibiu.  Cele 4 hoteluri ibis au 235 de angajați.

New trends: Ibis-ul de la Gara de Nord amenajează birouri private pentru clienții business

“În prezent, oamenii se cazează în hoteluri de 3 stele nu pentru că sunt constrânși de bugete, ci pentru că își cântăresc opțiunile cu grijă și aleg în cunoștință de cauză. La ibis, avem avantajul locațiilor centrale, atât în București, cât și în Constanța, dar mai ales avantajul reputației de a avea confort excelent și servicii pe măsura așteptărilor clienților, oferind valoare pentru prețul plătit”, a mai spus Ioan David.

În același timp, unitățile Ibis București Palatul Parlamentului și Ibis Constanța aniversează 10 ani de la inaugurare. Cele două hoteluri Ibis, unul amplasat lângă Palatul Parlamentului în Bucuresti și al doilea pe faleza din Constanța,  s-au deschis în perioada aprilie-mai 2005, reprezentând o investiție cumulată de peste 17 milioane de euro, realizată de grupul hotelier român Continental, hotelurile fiind operate de Ibis sub contract de managament. Cele două hoteluri au împreună 315 camere (161 de camere la Ibis Bucureşti Palatul Parlamentului și 154 de camere la Ibis constanța) și 120 de angajați.

Fiind unul din brand-urile de hoteluri economy al grupului Accor, cel mai mare operator hotelier din lume, activ în 92 de țări cu peste 3.600 de hoteluri, Ibis include peste 1.000 de hoteluri in 59 de țări.

Cu aproximativ 3.600 de hoteluri și 470.000 de camere, Accor se adresează turiștilor business și leisure în 92 de țări. Rețeaua cuprinde un portofoliu variat de branduri care includ segmentul de lux cu Sofitel, Pullman, MGallery și Grand Mercure, midscale cu Novotel, Suite Novotel, Mercure și Adagio, dar și hotelurile economy cu mărcile Ibis, Ibis Styles, Ibis budget and hotelF1.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *