Care sunt trendurile lui 2015 în amenajarea birourilor? Care sunt trendurile lui 2015 în amenajarea birourilor?
Potrivit Techno Office, unul dintre principalii jucători ai  pieţei locale de furnizori de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri, mobilitatea completă și posibilitatea... Care sunt trendurile lui 2015 în amenajarea birourilor?

Potrivit Techno Office, unul dintre principalii jucători ai  pieţei locale de furnizori de soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri, mobilitatea completă și posibilitatea de networking sunt factorii cheie care dictează amenajările office în acest an, companiile adaptându-și spațiul de lucru tot mai mult noilor tehnologii.

Indiferent de cultura oganizațională promovată și de domeniul de activitate în care activează, în ultimii ani, companiile au început să conștientizeze faptul că spațiul influențează productivitatea și fac eforturi pentru a-și cuceri angajații cu spații de lucru eficiente și cu un design inovativ.

Conform Techno Office, tendințele în amenajările office pentru anul în curs au la bază nevoia de comunicare, aceasta exprimându-se atât la nivelul compartimentării spațiilor, cât și la nivelul angajaților pentru care se dorește posibilitatea de a avea acces la datele companiei oriunde și oricând, prin intermediul telefoanelor, tabletelor și laptopurilor.

„Companiile pun din ce în ce mai mult accent pe nevoile angajaților, iar încă din procesele de amenajare, eficiența acestora devine primordială. Astfel, pentru a le facilitatea comunicarea, se apelează la construirea zonelor de networking  și se iau în calcul posibilitățile prin care angajații pot dispune de o mobilitate completă”, a declarat  Iuliana Carata, General Manager Techno Office.

Cum se amenajează un spaţiu adecvat noilor tehnologii de comunicare

Pentru a răspunde nevoii de comunicare între angajații unei companii, recomandările Techno Office vizează spațiile deschise construite în zona centrală a biroului. Astfel, acestea pot funcționa ca un punct de networking atât formal, devenind un bun înlocuitor al sălii de ședințe, cât și informal  cu posibilitatea de a organiza în cadrul acestuia diverse activități de recreere.

De asemenea, integrarea profesională a noilor tehnologii de vizualizare și multimedia în sălile de întâlnire devine din ce în ce mai importantă. Și în acest sens mobilitatea este un factor cheie, întrucât companiile preferă proiectoare și ecrane wireless, ce pot fi controlate direct prin dispozitive mobile.

„Pătrunderea și dezvoltarea tehnologiei în zonele office a avut un impact major, dar benefic, asupra producătorilor de mobilier, întrucât aceștia au trebuit să se alinieze rapid la nevoile pieței și să înceapă un proces de îmbunătățire a elementelor necesare într-o amenajare”, a menționat Iuliana Carata.

Cel mai bun exemplu în acest sens, potrivit reprezentantei companiei, este planificarea spațiului adecvat videoconferințelor. Astfel, un spaţiu de acest tip are nevoie de instalarea de mese care să beneficieze de anumite aspecte tehnologice care să faciliteze întâlniri online de calitate, precum sisteme de conectate la internet rapide, fie fixe, fie wireless. De asemenea, un birou special destinat vide-conferinţelor trebuie să dispună de  sisteme audio performante, ecrane de proiecţie sau sisteme speciale de adaptare a luminii.

Nu în ultimul rând, spațiile de lucru devin mai creative. Urmând exemplul companiilor din IT, faimoase pentru spațiile neconvenționale în care în activează, din ce în ce mai multe companii apelează la soluții de amenajare informale, care să sporească energia angajațiilor.

Amenajare birouri_Techno Office_2

Calitatea și durabilitatea produselor sunt principalele criterii de care companiile țin cont atunci când își încep amenajările. De asemenea, având în vedere că foarte multe dintre acestea își doresc spații personalizate, design-ul, forma, culoarea și funcționalitățile produselor sunt următoarele aspecte care contează în decizia de achiziție.

Din punct de vedere al culorilor, reprezentanta companiei remarcă necesitatea de a alege combinații de culori care stimulează sau calmează starea de spirit a angajațiilor, în funcție de specificul companiei. Totuși, acestea nu sunt alese la întâmplare, fiecare companie ținând cont de identitatea brandului pe care îl reprezintă.

Înființată în 2008, Techno Office este o companie cu capital mixt, deţinută de Iuliana Carata şi Marco Magnani. Compania oferă soluții complete pentru amenajarea spațiilor de birouri, de la consultanţă până la implementarea proiectului.

În România, compania este importator exclusiv al brandului Haworth şi oferă produse si sub alte branduri precum About Office, Styloffice, Sitland, Pedrali, Metalmobil, Luxy, Caimi, Emmegi, Arper.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *