Christian Tour vrea o bucată și din segmentul de corporate travel Christian Tour vrea o bucată și din segmentul de corporate travel
Agenția de turism Christian Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul de leisure travel, și-a propus să intre și pe segmentul... Christian Tour vrea o bucată și din segmentul de corporate travel

Agenția de turism Christian Tour, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul de leisure travel, și-a propus să intre și pe segmentul călătoriilor corporate, urmând să deschidă un nou departament dedicat, în exclusivitate, acestei nișe.

Cifra de afaceri a Christian Tour a crescut în primele luni ale lui 2015 cu aproximativ 20%, iar numărul vacanțelor deja achiziționate de turiști a ajuns la 38% din cele pe care tour operatorul estimase că le va vinde în cursul acestui an.

“În primele patru luni ale lui 2015 am avut o creștere a cifrei de vânzări cu aproximativ 20%, creștere conformă cu planurile pe care ni le-am făcut și pe care le-am anunțat la conferința de presă din 25 februarie 2015, anume o creștere a cifrei de afaceri de la 52 milioane de euro în 2014 până la 63 milioane de euro în cursul acestui an. Mai mult, am înregistrat și o creștere în ceea ce privește vacanțele vândute: până la finele lui aprilie 2015, 38% din numărul turiștilor estimați pentru acest an au achiziționat deja un sejur de la Christian Tour”, a declarat Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Totodată, oficialii agenției au decis relocarea într-un nou sediu a centrului operațional Christian Tour. Noile birouri vor acoperi o suprafață de aproximativ 1000 de metri pătrați și vor fi astfel organizate încât să integreze toate brandurile grupului Christian Tour: Pegas Holidays, Europa Travel, Vuelo.ro.

“În plus, ne propunem în continuare dezvoltarea turismului de incoming în primul rând pentru că noi credem cu tărie în turismul în România și vrem să ajutăm dezvoltarea acestuia. Iar o mare parte din serviciile solicitate de segmentul corporate este pentru servicii turistice interne”, a adăugat Marius Pandel.

Aceasta nu este singura direcție de dezvoltare pe care o are în vedere Christian Tour, un brand 100% românesc, deși s-a bazat în mare măsură pe turismul outgoing. Cel mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă va continua demersul început de câțiva ani și anume acordarea unei atenții sporite turismului intern și celui de incoming.

“Pentru turismul corporate și de incoming planul este să schimbăm modul «reactiv» în care se practică turismul în România, în sensul că, în cele mai multe cazuri, tour operatorii răspund unor cerințe predefinite ale turiștilor și nu vin cu propuneri și idei inedite pentru aceștia. Din acest motiv, am început deja studiul intens al tuturor destinațiilor din România, tocmai pentru a găsi obiective turistice inedite și activități aparte pe care să le propunem turiștilor străini care ajung în țara noastră. Iar acestea se vor regăsi sub formă de pachete de excursii cu numeroase activități incluse și idei de vacanțe de tot soiul pe teritoriul României”, a conchis Pandel.

Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro. Christian Tour deține în acest moment 30 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău și circa 168 de angajați.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *