Braiconf își consolidează rețeaua brick and mortar și atacă piața de lux Braiconf își consolidează rețeaua brick and mortar și atacă piața de lux
Braiconf, producătorul autohton de cămăși ce deține cea mai mare tradiție pe piața din România, anunță extinderea rețelei cu un concept store în cadrul... Braiconf își consolidează rețeaua brick and mortar și atacă piața de lux

Braiconf, producătorul autohton de cămăși ce deține cea mai mare tradiție pe piața din România, anunță extinderea rețelei cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott.

Noul magazin se dedică tradiției, oferind exclusiv cămăși pentru domni de toate vârstele. Gama de produse prezentă în cardul noului magazin este disponibilă doar în showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind poziția companiei pe piața produselor de lux. Braiconf este primul producător român care întră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de brand-uri renumite la nivel internațional.

Cel de-al 17-lea magazin din rețeaua Braiconf marchează totodată și repoziționarea unui brand românesc. Noua identitate vizuală se regăsește în toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue și numitorul comun este noul logo Braiconf ce porneste de la litera “b” și se transformă grațios în Măiastra Braiconf. Acestă campanie de repoziționare marchează cei 65 de ani pe care producătorul român îi aniversează pe piața locală.

Braiconf (1)

Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstrează faptul că astăzi, la 65 de ani de la înființarea acestui brand, suntem pregătiți să ne extindem pe segmentul de lux atât cu colecții exclusive, cât și cu concept store-uri care să impresioneze prin abordarea unică și prin customer service remarcabil. Aceștia sunt pilonii pe care ne bazăm expansiunea. Strategia este una extrem de simplă – tradiția se întâlnește cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion și în acest mod asigurăm continuitatea unui brand românesc de succes. Tocmai pentru a răspunde clienților și nevoilor lor, pe o piață extrem de competitivă, le oferim clienților noștri și posibilitatea de a achiziționa produsele online, pentru că noi credem în modelul omni-channel.

Mădălina Drăgan, Director General, în cadrul Braiconf

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor oaspeților J.W. Marriott și nu numai, Braiconf lansează exclusiv un serviciu unic în România, tocmai pentru a consolida zona de client service – serviciul Braiconf Express le oferă clienților posibilitatea de a beneficia de o cămașă made-to-measure în doar 24 de ore.

Compania a introdus acest serviciu pentru a putea satisface nevoile din zona de business – rapiditatea și eficiența fiind numitorii comuni penru care clienții aleg brand-urile de fashion. Adaptare la nevoile acestora subliniază maturitatea Braiconf, cât și avantajul liniilor de producție aflate în țară.

În cadrul concept store-ului de 55 de metri pătrați din galeria The Grand Avenue, Braiconf a dezvoltat o colecție capsulă pentru care au fost utilizate tehnologii superioare precum Dry & Fly ce presupun finisarea cămășilor non-iron, obținându-se astfel o țesătură fină pentru piele și o întreținere ulterioară ușoară a cămășii.

Un alt element utilizat în realizarea colecției se referă la țesăturile cu Aloe Vera care nu conțin substanțe chimice și oferă un grad ridicat de protecție pentru pielea sensibilă.

Braiconf (3)

Pentru J.W. Marriott am încercat să ne adaptăm gama de produse și credem că succesul în retail vine tocmai din înțelegerea corectă a nevoilor pieței. Faptul că putem să dezvoltăm colecții specifice pentru diferitele puncte de comercializare, cât și că putem dezvolta servicii personalizate, denotă faptul că suntem pregătiți să vorbim cu toate tipurile de consumatori. Astfel, noua poziționare – Pentru domni de toate vârstele – nu este una întâmplătoare, ci reflectă modul în care știm să dezvoltăm, să vindem și să  ne comunicăm produsele astfel încât să ne adaptăm tuturor segmentelor de piață

Mădălina Drăgan, director general, în cadrul Braiconf

Compania, listată pe bursă sub simbolul BRCR, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9%, şi un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% faţă de 2013. Încă de la începutul anului, Braiconf și-a consolidat prezența pe piața locală prin deschiderea unui magazin nou în Brașov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adăugat pe harta Braiconf anul acesta.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *