UPC România – Creştere cu 8% a veniturilor în lei, susţinută de internetul de mare viteză şi televiziunea digitală UPC România – Creştere cu 8% a veniturilor în lei, susţinută de internetul de mare viteză şi televiziunea digitală
UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de cablu din lume, a încheiat T1 2015 cu o creştere semnificativă faţă... UPC România – Creştere cu 8% a veniturilor în lei, susţinută de internetul de mare viteză şi televiziunea digitală

UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de cablu din lume, a încheiat T1 2015 cu o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Noile abonamente Fiber Power şi cele de televiziune digitală susţin creşterea totală a companiei, care investeşte semnificativ în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale.

Creşterea numărului de abonamente, generată în principal de televiziunea digitală şi internet cu o creştere de 13%, confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România.  Astfel, numărul abonamentelor la sfârşitul trimestrului 1 a ajuns la un total de aproape 2.000.000 pe toate segmentele de televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de peste 65.000 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani.

Peste 65% dintre clienţii UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea HD, UPC fiind în continuare operatorul de cablu cu cea mai mare grilă de canale HD – 34. La finalul lunii martie 2015, peste unul din doi clienţi ai companiei deţinea un abonament de internet Fiber Power.  Internetul şi televiziunea digitală cresc şi utilizarea aplicaţiilor oferite clienţilor (MyUPC, WiFree, Horizon Go, UPC Phone) ca parte a experienţei complete UPC.

Veniturile în lei ale companiei au crescut cu 8% faţă de perioada similară a anului trecut iar cele in USD s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american.

Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. 

Acest efort este susţinut şi de planul de investiţii, iar în 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum şi pentru modernizarea şi extinderea reţelei actuale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *