Douglas lansează linia proprie de machiaj – Douglas Make-up Douglas lansează linia proprie de machiaj – Douglas Make-up
Douglas România, divizie a retailerului Douglas Holding, lansează linia de produse de machiaj sub marcă proprie – Douglas Make-up. Introducerea liniei de make-up adaugă încă... Douglas lansează linia proprie de machiaj – Douglas Make-up

Douglas România, divizie a retailerului Douglas Holding, lansează linia de produse de machiaj sub marcă proprie – Douglas Make-up. Introducerea liniei de make-up adaugă încă 300 de noi produse în portofoliului brandului propriu, urmând aceeași poziționare – produse semi-selective de calitate ridicată și preț accesibil.

Decizia de a extinde segmentul de produse proprii în România vine și din observarea unor schimbări în comportamentul de achiziție al consumatorului. Vedem această tendință și în alte segmente din retail, unde brandurile proprii primesc din ce în ce mai multă atenție. Dacă pe zona de parfumuri, de exemplu, sonoritatea brandului este încă un driver puternic, pe segmentele de cosmetică și make-up începe să primeze calitatea produselor, demonstrată prin testare, și un raport calitate – preț foarte bun

Lavina Ivas, Country Manager Douglas România

Douglas Make-up include o gamă completă de produse de machiaj, de la rujuri, fonduri de ten, creioane de ochi și tușuri, lacuri de unghii la mascara și farduri,  cu prețuri pornind de la 17 lei, pentru un lac de unghii, și ajungând la 77 de lei, pentru o pudră.

Douglas comercializează în prezent 11 de branduri sub marcă proprie din zona de îngrijire personală, îngrijire a părului și parfumerie.

Costul unui kit complet pentru machiaj este de 299 de lei

Conform specialiștilor Douglas, în ritualul de machiaj zilnic al unei femei sunt utilizate minim 5 produse: baza de machiaj, fondul de ten, mascara, pudra și rujul. Dacă toate aceste produse sunt achiziționate din gama Douglas Make-up, costul kitului pentru ritual de machiaj zilnic este de 299 de lei.

Gama Douglas Make-up a fost lansată în această primăvară la nivelul rețelei regionale a Douglas, România fiind printre țările selectate pentru implementarea în primul val, alături de Germania, Austria, Polonia și Olanda.

Douglas operează pe piața locală un număr de 17 magazine și a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 55 milioane de lei și o creștere de 7,4% față de 2012.

Douglas Make-Up

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *