Un alt mare retailer susține că a înghețat prețurile de la 1 mai Un alt mare retailer susține că a înghețat prețurile de la 1 mai
Începând cu 1 mai, Carrefour România a blocat prețurile pentru a pregăti aplicarea ordonanței de urgență nr. 6 din 7 aprilie 2015 privind reducerea... Un alt mare retailer susține că a înghețat prețurile de la 1 mai

Începând cu 1 mai, Carrefour România a blocat prețurile pentru a pregăti aplicarea ordonanței de urgență nr. 6 din 7 aprilie 2015 privind reducerea TVA la 9% la produsele alimentare precum și la băuturile non-alcoolice.

Singurele două excepții de la înghețarea prețurilor sunt produsele care se află în promoție sau anumite tipuri de fructe și legume, unde prețurile pot prezenta variații din cauza sezonalității produselor.

Astfel, referitor la prima excepție, imediat după încheierea unei promoții, prețul produsului revine la prețul normal, acest lucru nefiind deloc o creștere artificială.

Referitor la cea de-a doua excepție, Carrefour menționează că prețul fructelor și legumelor depinde de țara de proveniență a produselor, de costurile de transport și de cantitatea de produse disponibilă pe piață. În acest sens, Carrefour importă fructe și legume doar în momentul în care acestea nu se găsesc în România.

Carrefour România a întâmpinat cu bucurie decizia de reducere a TVA-ului la produsele alimentare și la băuturile non-alcoolice de la 24% la 9% începând cu 1 iune. În 2013, am lucrat îndeaproape cu producatorii și procesatorii de produse de panificatie pentru implementarea TVA redusă la pâine, astfel încât prețurile de la raft au reflectat întocmai această modificare. Începând cu 1 mai am înghețat prețurile la produsele supuse reducerii viitoare a TVA, cu mențiunea ca am continuat promoțiile. Astfel, în momentul în care un produs iese din promoție, acesta va reveni la prețul inițial, adică la prețul normal, acesta nefiind un preț crescut artificial. La o creștere artificială de prețuri clientul ne-ar penaliza imediat și s-ar duce la concurență. În România, concurența este mare, așa că nicio companie serioasă nu va dori să-și alunge clienții prin practici comerciale de această natură.

Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România

Carrefour este un grup internațional care este prezent în România din 2000 și care a început activitatea axându-se pe lupta cu prețurile.

Vezi cine a mai redus preturile…

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 174 de magazine dintre care 27 hipermarketuri ‘Carrefour’, 93 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 9 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *