Studiu InterBiz pune Cemacon pe locul doi în topul producătorilor de blocuri ceramice Studiu InterBiz pune Cemacon pe locul doi în topul producătorilor de blocuri ceramice
Cemacon, compania cu cea mai dinamică ascensiune din piața materialelor de zidărie în ultimii 5 ani, ocupă, de la finalul anului 2014, al doilea... Studiu InterBiz pune Cemacon pe locul doi în topul producătorilor de blocuri ceramice

Cemacon, compania cu cea mai dinamică ascensiune din piața materialelor de zidărie în ultimii 5 ani, ocupă, de la finalul anului 2014, al doilea loc în topul național al producătorilor de blocuri ceramice, conform studiului realizat de InterBiz.

Astfel, Cemacon a reușit să depășească unul dintre principalii doi concurenți din piața materialelor de zidărie, clasamentul stabilit de InterBiz demonstrând că primele patru companii din top acoperă 84% din totalul pieței de blocuri ceramice din România.

Liviu Stoleru, Director General  _i Pre_edinte al Consiliului de  Administra_ie al CemaconAm reușit să redresam o afacere românească aflată în dificultate, să o transformăm într-o companie puternică, unul dintre liderii pieței. În 2010, Cemacon ocupa locul 8 în clasamentul producătorilor, după 3 ani am ajuns pe locul 3 și după încă 2 ani am reușit să ajungem pe locul secund la nivel național.

Este o performanță de care suntem mândri cu toții, echipa, acționarii și clienții noștri. Întregul proces de restructurare operațională și financiară finalizat anul acesta, s-a dovedit a fi un succes, performanțele Cemacon fiind unice nu doar în piața de profil. Am dovedit că o echipă de management românească, susținută de un acționariat puternic, poate câștiga încrederea partenerilor și clienților și poate plasa o companie autohtonă în rândul poveștilor de succes în business

Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație al Cemacon

Rezultatele studiului realizat de Interbiz relevă de asemenea faptul că Cemacon a avut în 2014 cea mai bună creștere valorică din rândul producătorilor de blocuri ceramice, față de 2013.

Viziunea care a stat la baza strategiei noastre a fost inovația. Am dorit să aducem plusvaloare în piața de construcții și am creat produse unice. Iar poziționarea noastră în piața a fost raportată la beneficiile produselor noastre, acest lucru fiind vizibil inclusiv la nivelul politicii comerciale și de preț. Ne adresăm acelui segment de clienți care aleg în termeni de eficiență, care au nevoie de un produs bun, performant, disponibil la costuri totale mult reduse și nu aleg doar în funcție de criteriul ‘preț’. Acest lucru ne-a ajutat ca dinamica valorică a vânzărilor să fie superioară celei în volum și să obținem, în 2014, o creștere a profitului operațional cu 43% față de 2013

Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație al Cemacon

Anul trecut, Cemacon s-a confruntat cu o situație atipică pentru aceastaă perioadă și pentru o piață supraaglomerată precum cea a blocurilor ceramice, în care oferta excede cererea. Cererea de cărămizi EVOCERAMIC a fost atât de ridicată, încât fabrica de la Recea, județul Sălaj, a atins capacitatea maximă de producție în 2014. Astfel, managementul companiei a luat decizia de a suplimenta producția cu 33% în 2015, prin redeschiderea liniei de la Zalău, fiind singura companie de profil care deschide încă o linie de producție într-o piață în care nivelul de evoluție al consumului este încă lent.

Tot în 2015, Cemacon a încheiat procesul de business turnaround demarat în 2010, prin semnarea noilor contracte de credit cu banca finanțatoare, finalizând astfel și restructurarea financiară. Compania își propune pentru anul acesta consolidarea și dezvoltarea în continuare a afacerii, cu creșteri ale cifrei de afaceri de peste 35% și un profit operațional de minim 17%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *