Rico Hollas, Ericsson: Sistemul 112 din România a obținut o binemeritată recunoaștere internațională Rico Hollas, Ericsson: Sistemul 112 din România a obținut o binemeritată recunoaștere internațională
Rico Hollas, Global Lead for Disaster & Emergency Management at Ericsson, este de părere că Sistemul 112 din România este unul matur, de încredere, care... Rico Hollas, Ericsson: Sistemul 112 din România a obținut o binemeritată recunoaștere internațională

Rico Hollas, Global Lead for Disaster & Emergency Management at Ericsson, este de părere că Sistemul 112 din România este unul matur, de încredere, care a obținut, deja, o binemeritată recunoaștere internațională. Am aflat, însă, de la Rico și alte lucruri interesante…

TheTrends: Care este implicarea Ericsson în zona de siguranță publică?

Rico HollasDe-al lungul anilor, Ericsson a dezvoltat o ofertă completă de soluții de securitate și siguranță publică, dar și soluții profesionale de asistență care pot contribui la transformarea serviciilor clienților noștri. Scopul nostru este să ne ajutăm clienții să răspundă situațiilor de urgență cât mai eficient cu putință și să soluții inteligente pentru cei care iau decizii și pentru echipele de intervenție responsabile pentru coordonarea operațiunilor de urgență și non-urgență.

TheTrends: Ce servicii oferă Ericsson în acest domeniu și ce sisteme au fost deja implementate?

Rico HollasEricsson furnizează o gamă completă de servicii integrate, de la servicii de consultanță la soluții de arhitectură și integrare sau implementare a sistemelor, precum și servicii de asistență pentru comunicațiile dedicate misiunilor critice și răspunsurilor în caz de urgență.

TheTrends: De ce să alegi Ericsson? Care sunt avantajele municipalităților?

Ericsson - emergency response (1)Rico Hollas: Ericsson este lider mondial în domeniul comunicațiilor mobile și are peste 30 de ani de experiență în livrarea soluțiilor dedicate siguranței publice. Această experiență include operarea centrelor de comandă și control și furnizarea de servicii de comunicații mobile și fixe implementate la scară largă pe întregul glob.

Ne folosim de experiența  acumulată pentru a ne ajuta clienții să-și îmbunătățească procesele de business, dezvoltând soluții specifice nevoilor fiecăruia dintre ei. Experiența și cultura noastră inventivă ne permit să venim cu răspunsuri inovatoare la problemele clienților, bazându-ne pe instalarea și implementarea de soluții performante.

TheTrends: Îmi puteți da câteva exemple reprezentative în care Ericsson s-a implicat activ în zona de siguranță publică cu succes?

Rico Hollas: Unul dintre proiectele reprezentative pentru activitățile pe care le desfășurăm în zona de siguranță publică este cel implementat în orașul Sao Jose dos Campos din Brazilia. Acest proiect a presupus reașezarea completă a abilităților lor de răspuns în caz de urgență prin implementarea unui mix de caracteristici de răspuns în caz de urgență și de evaluare a situației.

Datorită acestor soluții, rata criminalității în oraș a scăzut dramatic, în timp ce eficiența operațională a clientului nostru a crescut.

Ericsson - emergency response (3)

În Suedia, Ericsson s-a parteneriat cu SOS Alarm pentru a reorganiza centrul național de comandă și control dedicat serviciului de urgență 112. Soluția Ericsson CoordCom stă la baza acestui serviciu, permițând micșorarea timpului de răspuns în situații de urgență, fără ca centrele locale să aibă nevoie să își mărească echipele. Acest proiect rămâne, pentru noi, un exemplu grăitor pentru eficiența soluțiilor de  răspuns în situații de urgență.

Mai aproape de România, am lucrat alături de autoritățile locale și naționale pentru a implementa serviciul național de urgență 112 pentru Slovacia. În această țară existau o serie de numere de urgență diferite, așa că a fost nevoie de o soluție nouă care să reunească toate serviciile de urgență sub un singur număr  – 112 – dar care să asigure și transformarea acestui serviciu într-unul mai rapid și mai eficient. Rezultatul a fost o experiență superioară a serviciului pentru cetățenii slovaci care apelează numărul de urgență 112.

TheTrends: Cât de eficiente sunt soluțiile propuse de Ericsson? Ne puteți spune câteva cifre care să dovedească eficiența soluțiilor Ericsson?

Rico Hollas: Dacă ar fi să ne referim doar la unul dintre proiectele menționate anterior, putem să evidențiem faptul că rata criminalității în zonele monitorizate din Sao Jose dos Campos din Brazilia a scăzut cu 70%. Mai mult decât atât, rata de omucideri din oraș a scăzut și a rămas cu mult sub cea a orașelor vecine. Astfel, putem spune că, datorită soluțiilor Ericsson de răspuns în situații de urgență, Sao Jose dos Campos este acum un loc mai sigur.

TheTrends: Ce proiecte propune Ericsson pentru România și orașele din țara noastră? Ce planuri aveți?

Ericsson - emergency response (2)Rico Hollas: În România, am dezvoltat, deja, împreună cu autoritățile o serie de proiecte de securitate și siguranță publică care pot face viața cetățenilor mai ușoară și mai sigură. Unul dintre cele mai concludente exemple este Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112. În acest moment, avem o echipă locală puternică și competentă care menține un dialog deschis cu toate părțile implicate pentru a înțelege mai bine cum poate tehnologia noastră să răspundă în continuare nevoilor acestora într-un mod inovator.

TheTrends: Cum funcționează sistemul 112 în România? Este loc de mai bine?

Rico Hollas: Când a fost implementat pentru prima dată, în 2004, Sistemul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112 a fost un proiect inovator cu un proces de instalare complex, dar de succes. De-a lungul timpului, sistemul a dovedit că este un sistem matur, de încredere, care a obținut o binemeritată recunoaștere internațională.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *