Focus Plus a lansat pe 5 mai 2015 “REACH – Strategic Thinking” Focus Plus a lansat pe 5 mai 2015 “REACH – Strategic Thinking”
Compania de training şi consultanţă Focus Plus a lansat “REACH – Strategic Thinking”, cel mai dinamic program de training de gândire strategică, un program... Focus Plus a lansat pe 5 mai 2015 “REACH – Strategic Thinking”

Compania de training şi consultanţă Focus Plus a lansat “REACH – Strategic Thinking”, cel mai dinamic program de training de gândire strategică, un program de trei zile pentru managerii de top, la care pot participa managerii din organizațiile cu o cultură orientată către promovarea spiritului antreprenorial.

Focus Plus a lansat pe 5 mai 2015 “REACH – Strategic Thinking”- un program de 3 zile pentru oamenii de business aflați în poziții de conducere, la care sunt așteptați să se înscrie reprezentanții organizațiilor cu o cultură orientată către promovarea spiritului antreprenorial. La eveniment au vorbit reprezentanții Focus Plus, dar și manageri de top care au participat deja la acest program intens:

  • Maciej Sadowski (Trainer & Consultant Impact Factor Consulting, companie de training și consultanță din Polonia, partener Focus Plus pentru programul REACH)
  • Ciprian Vuza (Senior Trainer / Consultant Managing Partner Focus Plus)
  • Iulian Chihaia (Senior Trainer / Managing Partner Focus Plus)
  • Adrian Barbu (Owner & Partner The Consultants)
  • Laurențiu Borta (National Sales Director Pernod Ricard)
  • Sorin Blaga (Marketing Vicepresident Rompetrol)

REACH, creat de Robert McNamara, Președinte FORD Corporation, Ministrul Apărării al SUA și Președinte al Băncii Mondiale, se adresează celor care doresc să-și conducă afacerea echilibrat și structurat după și în baza evidențelor tangibile: resurse, clienți, mediu, concurență, fructificând atuurile proprii și identificând oportunitățile.

Manageri din companii precum Rompetrol, Murfatlar, Perno Ricard, Ortopedica, ISS, Lease Plan, Ceva Logistic sau Next gen Communication au participat la acest program de training, construit în șase etape succesive, fiind extrem de mulțumiți de rezultatele obținute.

REACH este un program de training interactiv și incitant, un program ce stimulează și dezvoltă capacitățile individuale de analiză și luare a deciziilor. Mai mult decât atât, REACH încurajează gândirea creativă, lucrul în echipă și comunicarea. Acest exercițiu permite participanților, într-un mod practic, parcurgerea unor procese extrem de relevante pentru acuratețea și corectitudinea deciziilor de business viitoare. Cred cu tărie că organizația noastră a avut numai de câștigat după parcurgerea acestui program de training

Laurențiu BORTA, National Sales Director Pernod Ricard

Folosit în organizații de succes din întreaga lume, modelul REACH ajută membrii echipelor multidisciplinare să se organizeze și să analizeze eficient volume imense de informație, să le structureze logic și să ia măsurile corespunzătoare în vederea rezolvării cu maximum de eficiență a unei probleme sau a unei oportunități. Programul folosește ca vehicul principal studii de caz reale, acreditate INSEAD, utilizate în formarea și educarea studenților la MBA.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *