România, piață pilot pentru programul STIHL. Compania investeşte 120.000 euro într-un program unic România, piață pilot pentru programul STIHL. Compania investeşte 120.000 euro într-un program unic
STIHL România investeşte 120.000 euro într-un program unic în România de perfecţionare a managementului şi a angajaților la nivel de reţea. Anunţarea noilor programe... România, piață pilot pentru programul STIHL. Compania investeşte 120.000 euro într-un program unic

STIHL România investeşte 120.000 euro într-un program unic în România de perfecţionare a managementului şi a angajaților la nivel de reţea.

Anunţarea noilor programe de investiţii ale STIHL România face din afacerea cu motounelte un business  atractiv pentru micii investitori din România. Un showroom de referință STIHL trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic și depozitare, mai precis 150-200 de mp. Pentru dezvoltarea unei reprezentațe  pe noul concept (flagship store)  sunt necesari până la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL România îşi poate asuma până la 25 procente.

“Intenţia noastră este ca showroom-urile şi atelierele dealerilor STIHL să crească nivelul actului de vânzare şi service. În momentul în care am început implementarea acestui concept, am constat că astfel de  investiţii erau prevăzute deja chiar de către o parte a dealerilor nostri, iar faptul că noi le-am ieșit în întâmpinare le conferă un plus de încredere în demersul lor” declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

Ioan Mezei_STIHL RomaniaO serie de dealeri noi se alătură reţelei STIHL România cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro. “Avem deja aplicaţii pentru dealeri care doresc să înceapă afacerea cu mai multe magazine de la bun început. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alături de noi este acela al susţinerii pe care noi o acordăm din primul moment. Aici este vorba de susţinere financiară, managerială şi educaţională” precizează Ioan Mezei.

Un român cu abilităţi de vinzari  sau tehnice, odată intrat în programul de training STIHL, îşi va îmbunătaţi performanţele, după modele deja testate în reţea. “Acest program îl va ajuta pe antreprenor să supravieţuiască în climatul economic tumultos de la noi, iar pe angajat să se perfecţioneze, dar să aibă şi posibilitatea să dovedească absolvirea cursurilor STIHL România” declară Ioan Mezei.

România – piață pilot pentru programul STIHL

Odată cu investiţiile de ordin superior în spaţiile de showroom şi ateliere, STIHL a demarat un amplu program de training pentru dealeri şi angajaţii lor, unic în România. Cursurile urmăresc creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii precum management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică etc.

 “România este o piaţă pilot pentru acest program la nivelul pieţelor din această zonă a Europei. Este clar că suprafeţele mari de retail dedicate bricolajului atrag un număr mare de clienţi, asta însă cu bune şi cu rele. Noi ştim însă că accesoriile şi serviciile sunt extrem de importante pentru această piaţă, iar serviciile post-vânzare sunt vitale pentru ca un echipament să funcţioneze pe o perioadă lungă de timp. Comportamentul de consum arată că un posesor de motocoasă sau de motoferăstrău va căuta în proximitate un atelier bine utilat şi cu servicii profesioniste pentru diverse acţiuni de mentenanţă a utilajelor. Atunci acela trebuie să fie unul STIHL” declară Ioan Mezei.

Investiţia în programul de training se va ridica la aproximativ 120.000 de euro, resurse financiare ale STIHL de care vor beneficia mai ales dealerii care vor intra în acest program. “Vorbim aici de un potențial cel puţin 1000  de oameni la nivel naţional care sunt angrenați în activitatea dealerilor STIHL România” mai adaugă Ioan Mezei.

În prezent, rețeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service.  STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului  în 2013 au fost de 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Your email address will not be published. Required fields are marked *