Miele România, cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor Miele România, cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor
Miele, unul dintre cei mai importanți producători de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o creștere de 82% a vânzărilor pe piața... Miele România, cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor

Miele, unul dintre cei mai importanți producători de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o creștere de 82% a vânzărilor pe piața din România în primul trimestru din 2015 (intervalul ianuarie – martie), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Aceasta este cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piața locală.

„Piața de electrocasnice premium din România este în creștere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România,” declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Ne așteptăm ca evoluția vânzărilor de produse electrocanice premium Miele să se mențină pe tot parcursul acestui an și suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o creștere susținută pentru urmatorii 5 ani.“

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România

Creșterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie – martie 2015 a fost susținută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei, București; precum și de încheierea de noi parteneriate și de extinderea rețelei de distribuție.  

La începutul anului, Miele a lansat în România și showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din București, precum și la partenerii din țară. Acest parteneriat este un proiect singular în România și va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piața locală, în 2015.

În prezent, Miele România are o rețea de 30 parteneri și 55 de magazine și va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezența în magazine offline.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *