Doi români, 80.000 de euro și un multibrand ce aduce colecții Alexander McQueen și Michael Kors Doi români, 80.000 de euro și un multibrand ce aduce colecții Alexander McQueen și Michael Kors
Doi antreprenori români au investit circa 80.000 de euro în deschiderea unui magazin gfashion multibrand care va reuni branduri precum Alexander McQueen, Michael Kors,... Doi români, 80.000 de euro și un multibrand ce aduce colecții Alexander McQueen și Michael Kors

Doi antreprenori români au investit circa 80.000 de euro în deschiderea unui magazin gfashion multibrand care va reuni branduri precum Alexander McQueen, Michael Kors, Dsquared2 și Neil Barrett.

Magazinul multibrand DressLikeHell a fost deschis pe Calea Victoriei, în Capitală. Din suma totală, 30.000 de euro au fost investiți în amenajarea spațiului comercial, a cărui suprafața este de 45 metri pătrați. Magazinul cuprinde articole vestimentare și accesorii din cele mai noi colecții Alexander McQueen, Michael Kors, Dsquared2 și Neil Barrett, valoarea stocului inițial fiind de 50.000 de euro.

”Ideea DressLikeHell ne-a venit după ce am văzut un magazin din Tokio, care avea un concept asemănător. Ne-am gândit că ar fi minunat dacă ar exista un astfel de loc și în România, un fashion store cu branduri de lux, la care clienții să poată avea acces ușor. Numele DressLikeHell a apărut spontan și credem că exprimă perfect noțiunea de a te îmbrăca cu gust și a avea un stil aparte”, declară Mara Barloiu, fondator DressLikeHell.

Piesele vestimentare sunt selectate personal direct de la marile case de modă de către proprietarii magazinului, Mara Barloiu și Hau Marius, pentru care calitatea și experiența plăcută a clienților reprezintă o prioritate. Brandul oferă o gamă diversificată de articole vestimentare (blugi, tricouri rochii), dar și accesorii (genți, curele, brățări, eșarfe), atât pentru femeile, cât și pentru bărbații pentru care stilul reprezintă un detaliu care nu poate fi neglijat.

”În viitor, ne dorim să ne extindem rețeaua de branduri existentă în magazin și să includem și produse Moschino, Louboutin sau Prada. Preferăm să abordăm un stil care să ne definească în totalitate și care să respecte acealași tipar minimalist și modern pe care l-am abordat până acum”, a precizat fondatoarea magazinului.

În plus, stocul vestimentar este actualizat periodic, astfel încât să se sincronizeze cu cele mai noi colecții ale creatorilor internaționali.

”La început, ne-am dorit să lansăm un magazin multibrand online, însă ne-am dat seama că publicul din România are nevoie de un magazin fizic cu haine de lux premium la care să aibă un acces facil. Astfel, ne-am deschis acest spațiu de pe calea Victoriei, în care am adus produsele designerilor noștri preferați”, a mai spus Mara Barloiu.

Designul noului magazin este unul actual, cu aspect industrial și a fost realizat de către BP Design, o echipă de specialiști în arhitectură, urbanism, design de interior, graphic design și branding.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *