Oja și rujurile duc businessul Coty România pe un trend ascendent Oja și rujurile duc businessul Coty România pe un trend ascendent
Coty Cosmetics, unul dintre principalii competitori de pe piața de cosmetice din România, raportează o creștere a cifrei de afaceri la final de 2014... Oja și rujurile duc businessul Coty România pe un trend ascendent

Coty Cosmetics, unul dintre principalii competitori de pe piața de cosmetice din România, raportează o creștere a cifrei de afaceri la final de 2014 comparativ cu anul precedent. Astfel, față de anul 2013 când a înregistrat o cifră de afaceri de 75 milioane de lei, Coty a finalizat 2014 cu 82 de milioane de lei, ceea ce înseamnă o creștere de peste 9%.

Cel mai dinamic segment de produse și care s-a dublat în ultimii doi ani și jumatate este cel al cosmeticelor decorative (oja si rujul). Acestea reprezinta 35-40% din cifra de afaceri a filialei locale, iar unul dintre pricipalele motive al acestei creșteri majore este contextul economic actual.

,,În perioadele de criză,  femeile renunță la răsfățurile scumpe și se orientează spre cele pe care și le pot permite, precum ojele și rujurile,,

Razvan Afenduli, general manager Coty Romania

În ceea ce privește profitul companiei, anul 2014 a fost decisiv pentru că a reprezentat momentul de creștere. Dacă pînă acum, profitul net era sub 5% din cifra de afaceri, de anul acesta se așteaptă o creștere de până la 10% din cifra de afaceri, adică 8,2 milioane lei.

Acest lucru este palpabil având în vedere preluarea mărcilor de parfumerie de lux încă de la începutul anului trecut. În plus, Coty vizează ca  în următorii 3 ani să dubleze vânzările de cosmetice decorative și să ajungă la o cotă de piață de retail de peste 40% în acest segment.

Anul 2014 a mai marcat o schimbare importantă pentru Coty datorată creșterilor pe care compania le-a înregistrat încă din 2009 – de la 1 iulie, Coty România a devenit un hub care cuprinde atât Bulgaria, cât și Grecia unde Coty a realizat în 2014 vânzări de 7,5 milioane de Euro.  Se pune problema alipirii și altor țări din regiune, însă acest lucru depinde de contextul piețelor.

,,Când deschizi piețe, fiind vorba de investiții foarte mari, este foarte important contextul geo-politic, o investiție într-o afacere existentă nu este la fel de riscantă și dacă expui un plan de afaceri corect în general se aprobă,,

Razvan Afenduli, general manager Coty Romania

Coty este lider global în industria frumuseții cu venituri de  4.6 miliarde de dolari la sfârșitul anului fiscal – 30 iunie 2014.

Fondat în Paris, în 1904, Coty este o companie recunoscută la nivel mondial pentru brandurile din parfumerie, machiaj și îngrijire corporală, cu produse vândute în peste 130 de țări și teritorii.

Portofoliul Coty include branduri precum adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel și Sally Hansen.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *