Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Auchan Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Auchan
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, şi-a extins, începând cu luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de... Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Auchan

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, şi-a extins, începând cu luna martie, prezenţa pe rafturile marilor magazine de bunuri de larg consum din România şi anunţă startul livrărilor către reţeaua de hypermarketuri Auchan.

„Negocierile cu Auchan au început în vara anului trecut, iar produsele noastre au fost testate timp de şase luni în Drogheria Titan, aflată în galeria comercială a hypermarketului Auchan Titan din Bucureşti. Cum reacţia clienţilor a fost una  pozitivă, la sfârşitul lunii martie am început livrările către toate cele 33 de hypermarketuri Auchan din ţară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic PlantPotrivit afirmaţiilor sale, Cosmetic Plant livrează către Auchan 30 de produse din cele mai vândute game din portofoliul companiei: BIOLIV, Argan / Aloe, GreenStem, Q10 + ceai verde, Me&Mom, Cătină, Gălbenele şi Gălbenele BIO.

„Produsele vor fi prezentate la raft în funcţie de structura existentă în raioanele de cosmetice din cadrul magazinelor Auchan. Majoritatea produselor livrate sunt destinate îngrijirii tenului, acestea fiind punctul nostru forte: creme antirid, creme hidratante şi creme contur ochi, completate de lapte demachiant”, a mai spus Susana Laszlo.

Dincolo de cele 30 de produse pentru care s-a început deja livrarea către hypermaketurile Auchan, Cosmetic Plant va completa gama sortimentală prezentă pe rafturile magazinelor şi cu produse sezoniere, cum este cazul celor speciale pentru plajă, pe timpul verii. De asemenea, lansările de noi produse vor fi un alt prilej pentru lărgirea gamei existente în magazinele Auchan.

Impact pozitiv în business

În ceea ce priveşte impactul în business-ul companiei, reprezentanta Cosmetic Plant este de părere că parteneriatul cu reţeaua Auchan va influenţa în mod pozitiv cifra de afaceri a companiei în 2015.

„Suntem abia la începutul colaborării, însă experienţa de până acum cu alţi parteneri ne-a arătat că cele mai performante magazine sunt cele din Bucureşti, aşa că şi în acest caz ne aşteptăm ca hypermarketurile Auchan din Capitală să contribuie cel mai mult la vânzările din reţea”, a mai spus Susana Laszlo.

Lanţul de hypermarketuri Auchan completează astfel lista partenerilor care vând produsele Cosmetic plant, precum Cora – România Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria şi Ungaria.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *