New trends, new taste: Vine para, bine-mi pare! Un nou sortiment Mirinda New trends, new taste: Vine para, bine-mi pare! Un nou sortiment Mirinda
Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut... New trends, new taste: Vine para, bine-mi pare! Un nou sortiment Mirinda

Sub sloganul „Vine para, bine-mi pare”, Mirinda aduce pe piața din România un sortiment nou, cu suc delicios de pere, un fruct foarte cunoscut și apreciat de români. Noul produs completează gama de băuturi răcoritoare Mirinda, ce mai cuprinde sortimentele portocale, lămâie și struguri.

În noua campanie Mirinda, para ia locul mărului în poveștile care l-au consacrat, aducând un gust proaspăt și un deznodământ diferit scenariilor cunoscute.

Para este un fruct autentic, foarte răspândit și apreciat, dar care nu se bucură de aceeași celebritate ca mărul – personaj central în atâtea povești. Astfel, odată cu lansarea Mirinda Pară invităm consumatorii să facă un exercițiu distractiv alături de noi și să își imagineze cum ar fi dacă, de-a lungul istoriei, rolul mărului ar fi interpretat de pară”, spune Lavinia Barbu, Brand Manager Flavors & Energy, PepsiCo România.

Mirinda ParaPoveștile noului sortiment Mirinda sunt comunicate printr-un spot TV și prin canalele de social media. Mirinda Pară este disponibil în două formate de sticle, de 0,5L și de 2,25L.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de un miliard de ori pe zi, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 66 miliarde de dolari în 2013, prin portofoliul său de produse alimentare și băuturi, ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana.

Portofoliul de produse PepsiCo reunește o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, apreciate peste tot în lume, incluzând 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

  • Sofica Mihaela

    07/04/2015 #1 Author

    Tare! Ne-am obisnuit ca firmele producatoare de sucuri, sa vina cu un sortiment nou in perioada cea mai calda a anului, dar iata ca Mirinda vrea sa ne surprinda inca de la inceputul primaverii. Abia astept sa ma duc sa mi-l cumpar, sa vad cum e si sper sa nu fie Limited Editition.

    Reply

  • Eric Victor

    07/04/2015 #2 Author

    Mirinda nu imi place, dar poate as incerca noul sortiment: de pere deoarece imi plac aceste fructe!

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *