Delazero anunță un parteneriat strategic cu Spectrum Brands România Delazero anunță un parteneriat strategic cu Spectrum Brands România
Delazero, companie cu capital românesc, anunță o schimbare în strategia de business și încheie un parteneriat important cu Spectrum Brands, responsabil de aducerea brandurilor... Delazero anunță un parteneriat strategic cu Spectrum Brands România

Delazero, companie cu capital românesc, anunță o schimbare în strategia de business și încheie un parteneriat important cu Spectrum Brands, responsabil de aducerea brandurilor Remington și Russell Hobbs pe piața din România.

În noua formulă, cei doi parteneri vor asigura gestionarea celor două magazine online, care existau deja pe piața de comerț electronic, deținute și gestionate de către Delazero.

„Pentru 2015, previzionăm o creștere cu 40% a celor două site-uri și ne bazăm pe infuzie crescută în zona de marketing în scopul creșterii cotei de piață, alături de numeroase alte beneficii care se vor transfera către consumatorul final”, afirmă reprezentanții Delazero.

Remington este un magazin online existent din noiembrie 2009, premiat cu User’s Choice Award 2012 la Gala Premiilor E-Commerce din România în 2012. Russell Hobbs este un magazin online lansat în iunie 2013 și este dedicat brandului cu tradiție de peste 60 ani pe piața de electrocasnice mici si mari din Marea Britanie.

„Parteneriatul cu Delazero a venit la inițiativa noastră și ne bucurăm că am găsit o formulă care să fie pe placul și în beneficiul tuturor. Nu ne limităm la cele două marci, dar, în virtutea relației care există între noi de mai bine de patru ani și a rezultatelor pe care le-am obținut, am decis să intrăm initial cu acestea. Păstrăm însă o cale deschisă altor posibile categorii pe care le vom agrea împreună, pe zona de online”, a declarat Cătălin Prisecaru, managing director la Spectrum Brands Romania.

Carmen Grigore_DelazeroScopul parteneriatului este dezvoltarea celor doua magazine oficiale de brand pe piața din România, cu precădere la nivel de vizibilitate și cota de piață, precum și poziționarea corectă a celor două branduri față de ceilalți jucători.

„Când am primit propunerea respectivă, am avut o decizie importantă de luat, deoarece parcursul nostru era deja trasat de câțiva ani. Ținta noastră a fost să creăm, deținem și gestionăm independent magazine online pentru branduri diverse, pentru care să oferim servicii integrate de comerț electronic. Acum, vorbim de un altfel de parteneriat, chiar dacă noi avem o relație consolidată deja de câțiva ani“

Carmen Grigore, Managing Partner la Delazero

  • Sofica Mihaela

    07/04/2015 #1 Author

    Consider salutar parteneriatul lor cu cei de la Spectrum, cu atat mai mult cu cat piata online este de foarte multa vreme intr-o continua crestere, iar fara o prealabila si temeinica pregatire, supravietuirea intr-un astfel de domeniu este dificila. Voi urmari cu interes evolutia acestui parteneriat si consecintele sale.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *