Creative Ideas anunţă primul câştigător al Bursei de Idei Creative Creative Ideas anunţă primul câştigător al Bursei de Idei Creative
Agenţia de marketing Creative Ideas anunţă primul câştigător al Bursei de Idei Creative, Wunderkraft.ro, un proiect ce combina antreprenoriatul cu grijă pentru mediu. Cu... Creative Ideas anunţă primul câştigător al Bursei de Idei Creative

Agenţia de marketing Creative Ideas anunţă primul câştigător al Bursei de Idei Creative, Wunderkraft.ro, un proiect ce combina antreprenoriatul cu grijă pentru mediu. Cu o expertiză de peste 8 ani în domeniu, agenţia a dezvoltat numeroase proiecte creative din sfera antreprenorială, motiv pentru care s-a dorit extinderea acestei susţineri pro bono şi pentru start-up-uri cu potenţial. În urma concursului, Wunderkraft.ro va primi din partea Creative Ideas consultanță printr-un plan de marketing personalizat, alături de implementarea aferentă.

Oana Voicu“Prima Bursă de Idei Creative ne-a confirmat tendinţa pe care o preconizasem încă de la începutul anului şi anume evoluţia acestui proiect către un atelier de marketing, pentru că oamenii nu îşi doresc doar gratuităţi, ci sprijin şi coaching. Ne-am fi aşteptat la un număr ceva mai mare de înscrişi, de aceea am decis să transformăm Bursa de Idei Creative în Atelierul de Idei Creative, prin care vom organiza întâlniri cu cei înscrişi pentru a-i învăţa cum să îşi gestioneze comunicarea. Wunderkraft.ro a fost start-upul care s-a apropiat cel mai mult de valorile şi ideile noastre strategice – vorbim despre un proiect creativ, cu potenţial, care susţine şi promovează o comunitate, o tendinţă spre care noi credem că se îndreaptă comunicarea de brand în momentul de faţă“, explica Oana Voicu, Director General Creative Ideas.

Wunderkraft.ro este un business la început de drum care adună ideile inspiraționale a 30 de artişti din Bucureşti şi le aduce mai aproape de consumatorul final prin intermediul platformei cu vânzare online. Toate produsele sunt realizate din materiale reciclate, reprezentând o alternativă verde, unică şi personalizată la produsele făcute ˮpe  bandă”. Primul contact cu presa al platformei Wunderkraft.ro a avut loc în cadrul Atelierului Creativ Tematic organizat de agenţie la începutul lunii.

“Ne bucurăm că ideile creative încep să fie şi susţinute, nu doar apreciate. Pe de o parte încurajăm artiştii să utilizeze materiale reciclate creativ în procesul de producţie, iar pe de altă parte susţinem un consum responsabil de produse revalorificate. Urmărim un impact pozitiv atât asupra mediului, prin educaţie şi conştientizare, precum şi asupra antreprenoriatului în rândul artiştilor, designerilor şi producătorilor handmade. Susţinem o comunitate creativă pe care speram să o facem cât mai cunoscută cu ajutorul agenţiei Creative Ideas, nu doar în rândul consumatorilor finali, dar şi al artiştilor care doresc să ni se alăture“, a menţionat Alina Blaga, Wunderkraft.ro.

Bursa de Idei Creative continuă şi anul acesta sub forma Atelierului de Idei Creative – o serie de întâlniri cu antreprenori ce au nevoie de coaching şi consultanță pentru proiectele lor. Astfel nu va mai există o perioadă fixă de trimitere a ideilor, urmând că agenţia să selecteze periodic start-up-uri creative pe care să le invite la întâlniri. Înscrierea se va face prin trimiterea unui text cât mai convingător despre povestea şi pasiunea participanţilor, urmând ca cele mai interesante dintre acestea să fie publicate pe website-ul www.creativeideas.ro.

Creative Ideas este o agenţie de marketing care creează şi dezvolta proiecte ATL, BTL de media, marketing şi social media, cu accent pe strategie şi conţinut. Expertiză de peste 8 ani în antreprenoriat şi proiecte creative a deschis o nouă oportunitate în susţinerea start-up-urilor din piaţa prin organizarea unor Ateliere de Idei Creative în timpul cărora se va oferi suport şi coaching în strategia de comunicare.

De serviciile Creative Ideas au beneficiat branduri şi companii din industria de lifestyle (beauty, fashion), sănătate, nutriţie, turism, FMCG, IT, auto, design interior, etc. Agenţia a dezvoltat în ultimii ani o Divizie Medicală specializată în marketing medical, prin intermediul căreia a realizat proiecte de comunicare pentru clinici, produse, suplimente alimentare şi medici.

În portofoliul curent de clienţi se regăsesc Paralela45, Maresi Foodbroker, Biroul de Informare al Austriei, Ropharma, Servier, Recordati, Spitalul Sfântul Constantin, Lotus Med, American Medical Center, Gynera Fertility Center, Fazzada, Coldwell Banker etc.

  • Sofica Mihaela

    03/04/2015 #1 Author

    Nu pot sa nu remarc activitatea pro-bono, apreciind faptul ca persoane si companii isi dedica din timpul lor descoperirii de noi potentiale in domeniu.

    Reply

  • Eric Victor

    03/04/2015 #2 Author

    Romanii sunt oameni cu idei. Acestia au nevoie de impulsuri pentru a se mobiliza altfel. E bine ca se gasesc asemenea oameni care doresc sa descopera mai mult in omul de rand!

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *