Cum arată West Park Retail după modernizare. Galerie foto Cum arată West Park Retail după modernizare. Galerie foto
Liebrecht & wooD, companie ce operează pe piața imobiliară din România din anul 2001, remodelează West Park, un parc de retail cu o suprafață de 74.500... Cum arată West Park Retail după modernizare. Galerie foto

Liebrecht & wooD, companie ce operează pe piața imobiliară din România din anul 2001, remodelează West Park, un parc de retail cu o suprafață de 74.500 metri pătrați care include primul și singurul outlet de specialitate din România, dar și trei alte unități de mari dimensiuni.

Una dintre cele trei unități, cu o suprafață de 4.228 metri pătrați, a fost complet renovată și va găzdui magazinul multi-brand DOMO (inaugurat pe 2 aprilie) care oferă electronice, electrocasnice și echipamente sportive, precum și magazinul de mobilier și decorațiuni interioare cu design Italian, Casa Convenienza, cu o suprafață de 1.050 metri pătrați, care se va deschide în luna mai.

Patrick Van Den Bossche - Managing Director of Liebrecht & wooD Group„Având în vedere situația economică în proces de îmbunătățire, credem că parcurile de retail – în care mai mulți retaileri împart aceeași infrastructură – au un viitor bun în România.

Repoziționăm West Park sub forma unei destinații de lifestyle și vizăm consumatori interesați de calitate, design și funcționalitate pentru modă și electrocasnice,” a declarat Patrick Van Den Bossche, Managing Director Liebrecht & wooD Group.

În ultimele șase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriași pentru FASHION HOUSE Outlet Centre din West Park: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni și TED’s.

Brendon O'Reilly - FASHION HOUSE Group Managing DirectorConceptul nostru de amplasare a outlet-urilor în parcuri mari de retail s-a dovedit un real succes,” – a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director FASHION HOUSE Group – divizia din Liebrecht & wooD Group responsabilă cu dezvoltarea și management-ul centrelor outlet.

FASHION HOUSE Outlet Centre va rămâne un magnet important pentru clienții West Park, dar cu ajutorul altor unități din parcul de retail, clienții noștri se vor putea bucura și de prezența unor brand-uri din alte domenii, nu doar din modă,” – adaugă Brendon O’Reilly.

Construit în 2008-2009, West Park se află la o distanță de condus de 20 de minute din centrul orașului București și beneficiază de acces direct de pe autostrada A1.

Proiectul include FASHION HOUSE Outlet Centre, cu o suprafață închiriabilă (GLA) de 20.300 metri pătrați și alți retaileri mari precum Kika (28.740 metri pătrați GLA – unicul magazin al acestui brand în România, care oferă mobilă și decorațiuni interioare), Hornbach (19.960 metri pătrați GLA – un mare magazin de bricolaj cu un centru pentru grădini) și Proges (1.340 metri pătrați GLA – un magazin cu decorațiuni pentru casă).

În total, West Park cuprinde peste 74.500 metri pătrați de spațiu de retail în clădirile existente, precum și în parcarea spațioasă pentru 2.150 de mașini. În viitor, West Park ar putea să se extindă cu o nouă unitate.

  • Sofica Mihaela

    02/04/2015 #1 Author

    E unul din locurile mele preferate pentru shopping, unde revin de fiecare data cu placere pentru ca: gasesc multe magazine ale brandurilor cunoscute cu reduceri permanente de preturi, niciodata nu e aglomerat, fie ca e week-end, fie ca e in timpul saptamanii si tot timpul gasesc parcare. E o atmosfera foarte frumoasa si prietenoasa acolo.

    Reply

  • Goia Ana Maria

    02/04/2015 #2 Author

    Arata foarte frumos .

    Reply

  • Eric Victor

    06/04/2015 #3 Author

    Nu m-as supara sa merg la o sesiune de shopping. Locul arata impecabil si plin de fitze putib dar ce conteaza daca exista calitate si este super atractiv.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *