Fuziune pe piața OTA: Tripsta și airtickets își unesc business-urile Fuziune pe piața OTA: Tripsta și airtickets își unesc business-urile
Tripsta și airtickets au anunțat fuziunea business-ului celor două companii de turism online. Această fuziune marchează o schimbare semnificativă în ierarhia principalilor jucători din domeniu în Europa,... Fuziune pe piața OTA: Tripsta și airtickets își unesc business-urile

Tripsta și airtickets au anunțat fuziunea business-ului celor două companii de turism online. Această fuziune marchează o schimbare semnificativă în ierarhia principalilor jucători din domeniu în Europa, în condițiile în care noua companie este cea mai mare OTA din Europa de Sud-Est și, acum, și unul dintre principalii cinci jucători din domeniu în Europa.

Determinată de o piață OTA extrem de fragmentată, fuziunea are ca scop să consolideze partea tehnologică și baza de clienți a celor două business-uri, punând la dispoziție o ofertă de transport mai sofisticată și mai extinsă. Statutul noii companii pe piața elenă este unul important, având în vedere că, în urma fuziunii, business-ul nou-creat devine cel mai important din sectorul e-commerce în Grecia.

Potrivit estimărilor, noua companie va genera vânzări de peste 500 de milioane de euro. Astfel, în martie, cele două companii ai înregistrat, împreună, 4.75M de vizite pe website-urile lor, numărul rezervărilor depășind 168.120, iar cel al biletelor vândute fiind de peste 206.776. Fuziunea va permite atât Tripsta cât și airtickets® să își extindă actuala bază de clienți pe o serie de piețe din Europa.

Ca urmare a fuziunii, Tripsta și airtickets® vor continua să opereze sub brandurile deja consacrate, fiind coordonate de către Philipp Brinkman de pe poziția de Chief Executive Officer și de Dimitris Kontogeorgos în calitate de Președinte al Board-ului airtickets®, garantând astfel atât menținerea unei oferte valoroase pentru clienți, cât și implicarea unei echipe valoroase de management care va continua să promoveze dezvoltarea pe piețele din Europa și pe plan international. În urma fuziunii, cele două companii sunt acum prezente cu birouri în Grecia, Rusia, România, Polonia, Turcia și Brazilia.

Philipp Brinkmann, CEO al Tripsta

“Suntem cu toții extrem de încântați de acest nou capitol pentru companiile noastre, precum și de oportunitatea de a activa împreună pe plan internațional, la un alt nivel. În cadrul Tripsta, strategia noastră continuă să fie aceea de a le oferi clienților cele mai inovatoare și convenabile soluții de călătorie, iar fuziunea ne va consolida capacitatea de a face asta. Piața europeană a agențiilor de turism online este foarte fragmentată și, de aceea, consolidarea este principalul element pentru succesul nostru viitor. De aceea, vom vedea mai multe astfel de acțiuni pe piață în viitor.”

Dimitris Kontogiorgos, CEO airtickets

“Sinergiile comerciale dintre afacerile noastre au fost un argument clar în favoarea fuziunii. Vom fi mult mai puternici împreună, ceea ce va însemna că vom putea face investiții mai mari și mai importante în tehnologii critice pentru clienții noștri.”

  • Sofica Mihaela

    01/04/2015 #1 Author

    Pe cand si la noi o asemenea fuziune intre un jucator important de pe piata turismului si un altul din domeniul e-commerce? Asta s-ar concretiza cu siguranta intr-o oferta mult mai accesibila publicului larg si intr-un volum mult mai mare de vanzari. Concluzia: un business win-win.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *