Suedezii de la H&M ating pragul de 40 de unități la nivel local Suedezii de la H&M ating pragul de 40 de unități la nivel local
Retailerul de modă H & M (Hennes & Mauritz AB), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, inaugurează cel... Suedezii de la H&M ating pragul de 40 de unități la nivel local

Retailerul de modă H & M (Hennes & Mauritz AB), unul dintre cei mai mari jucători de pe piața internațională de profil, inaugurează cel de-al 40-lea magazin din România,  la Tulcea, în cadrul centrului comercial Winmarkt.

Cel mai nou magazin H&M are o suprafaţă de vânzare de peste 1.200 metri pătraţi, iar în oferta sa se vor regăsi cele mai noi colecţii vestimentare şi accesorii în tendinţe pentru femei, bărbaţi, adolescenţi, precum şi o gamă variată de articole de îmbrăcăminte pentru copii și bebeluşi.

E oficial: românii își pot cumpăra online haine de la H&M. Suedezii au inaugurat magazinul digital

“La patru ani de prezenţă pe piaţa din România, H&M lansează cel de-al 40-lea magazin din ţară. Este un moment important pentru compania noastră şi ne bucurăm să putem oferi acum, modă şi calitate la cel mai bun preţ, şi locuitorilor din Tulcea”, declară Ralf Wein, Country Manager H&M România.

Magazinul H&M din cadrul centrului Comercial Winmarkt îşi aşteaptă clienţii începând din 2 aprilie, de la orele 10.00 cu numeroase oferte şi surprize. Astfel, primii 50 de clienţi ai noului magazin vor primi carduri de cumpărături în valoare de 50 de lei. În plus, la fiecare 100 de lei cheltuiți, clienții vor primi automat câte un voucher în valoare de 30 de lei. Magazinul îşi aşteaptă clienţii în fiecare zi, de luni până sâmbătă, de la orele 09.00 la 21.00, iar duminica de la orele 09.00 la 18.00.

H&M face profit de aproape 400 mil. euro în T1 și vrea flagship de 5.700 mp

H & M Hennes & Mauritz AB a fost fondată în Suedia în 1947 și este cotată la NASDAQ OMX Stockholm. Pe lângă H&M, grupul include mărcile COS, Monki, Weekday şi Cheap Monday, & Other Stories, precum şi H&M Home. Grupul H&M deţine aproximativ 3.500 de magazine în 57 de pieţe, inclusiv piețele de franciză. În 2014, vânzările grupului s-au ridicat la 176.620 milioane SEK (inclusiv TVA) și numărul de angajaţi a depăşit 132.000.

La finalul săptămânii trecute, retailerul de fashion a inaugurat pe piața locală magazinul online, oferta inițială oferind posibilitatea transportului gratuit al produselor până pe data de 19 aprilie.

  • Sofica Mihaela

    01/04/2015 #1 Author

    Adevarul e ca e unul din brandurile preferate ale mele si ale cunostintelor mele, pentru ca au, in mare parte, imbracaminte si incaltaminte de calitate, la preturi bune, pe care ni le permitem toti.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *