În competiție cu site-urile de modă, eMag lansează propria categorie și colecție de fashion În competiție cu site-urile de modă, eMag lansează propria categorie și colecție de fashion
Retailerul online eMag, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de profil, își continuă strategia de dezvoltare și își lansează o... În competiție cu site-urile de modă, eMag lansează propria categorie și colecție de fashion

Retailerul online eMag, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de profil, își continuă strategia de dezvoltare și își lansează o nouă secțiune de vânzări, cea ce fashion, în care oferă peste 14.000 de articole vestimentare și accesorii.

Potrivit oficialilor companiei, în sezonul următor, gama de produse va fi extinsă la 25.000 de articole, în primul an de la lansare, eMAG Fashion având ca plan livrarea a peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro.

3 Rochie de ocazie LITLLE MISTRESSÎn categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, și branduri internaționale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selecția de branduri, eMAG Fashion acoperă toate tipurile de vestimentație și accesorii de zi cu zi, de la office și elegant, la casual și relaxat. eMAG va extinde constant și în ritm alert oferta de branduri listate.

„Strategia categoriei urmărește conceptul de Fresh Fashion, al cărui public își dorește să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în liniște, de acasă sau de la birou și să economisească timp și bani comandând online”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.

Odată cu introducerea Fashion, eMAG lansează și brandul propriu – RELEASE,  sub care va oferi clienților săi mini-colecții vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar și încălțăminte în tendințe. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel încât fiecare client va găsi cel puțin un stil care să i se potrivească.

„Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecțiilor RELEASE și ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o școală dedicată tinerilor designeri, “Școala de talente Fashion”, în cadrul căreia îi vom stimula să participe și să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune  Iulian Stanciu. 1 Geanta YVY BAGS

Pentru a oferi o experiență de cumpărare lipsită de griji, clienții categoriei Fashion vor beneficia de livrare rapidă din stoc, call center dedicat 24/7 și serviciul de retur în 30 zile. Toți clienții vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

Portofoliul de produse al retailerului online cuprinde categorii precum electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casă și grădină, cărți, sport, auto și supermarket.

  • Sofica Mihaela

    01/04/2015 #1 Author

    Am auzit si eu acest lucru de ieri, si am fost incantata, avand in vedere faptul ca pana acum am fost multumita de preturile si produsele lor. ar putea totusi sa mai lase din pretul de transport, care la alte site-uri de genul lor, e la jumatate fata de cat platim la ei.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *