Tripsta: ce destinații au căutat românii în 2014, ce gadgeturi au folosit pentru rezervări și cât au plătit Tripsta: ce destinații au căutat românii în 2014, ce gadgeturi au folosit pentru rezervări și cât au plătit
În 2014, agenția de turism online Tripsta, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de profil, a înregistrat, în întreaga sa... Tripsta: ce destinații au căutat românii în 2014, ce gadgeturi au folosit pentru rezervări și cât au plătit

În 2014, agenția de turism online Tripsta, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de profil, a înregistrat, în întreaga sa rețea, circa 2.5 de milioane de căutări de destinații și peste jumătate de milion de rezervări pentru călătorii către diverse destinații.

În ceea ce privește turiștii români, aceștia au realizat cele mai multe căutări către destinații precum Istanbul (pe plan internațional) și Cluj (pe plan local) și au rezervat zboruri în principal către Atena și Cluj, conform datelor colectate de companie.

În 2015, Tripsta se așteaptă la o creștere semnificativă a numărului de bilete achiziționate de către români către destinațiile lor tradiționale de călătorie, cum sunt Grecia, Turcia sau Austria. În ceea ce privește zborurile naționale, Tripsta estimează că trendul ascendent va continua, mai ales în cazul călătoriilor care fac legătura între București și Cluj, Timișoara sau Iași.

Anul trecut, românii care folosesc Tripsta au căutat în principal destinații de călătorie precum Istanbul, Paris și Viena, dar și Amsterdam, Barcelona, Munich, Frankfurt, Roma, Bruxelles ori Atena. Pe plan național, cele mai căutate au fost zborurile cu plecare din București către Cluj, Iași și Timișoara.

În ceea ce privește rezervările propriu-zise, românii au ales Atena, Istanbul și Viena pentru călătorii internaționale, fără a ignora însă Amsterdam, Copenhaga, Paris, Londra, Berlin, Frankfurt sau Madrid. Pe plan intern, românii au rezervat mai ales zboruri către Cluj, Iași, București sau Timișoara.

În 2014, Tripsta a înregistrat în întreaga sa rețea 2.1 milioane de căutări pentru destinații internaționale și 650.000 referitoare la zboruri naționale. În același timp, peste jumătate de milion de rezervări internaționale și peste 150.000 de rezervări pentru zboruri interne au fost realizate prin intermediul Tripsta.

Pentru a-și rezerva biletele de călătorie, utilizatorii rețelei Tripsta au folosit în special computere tip desktop (83%), dar și dispozitive mobile (17%), aceleași preferințe în materie de rezervări înregistrându-se și în cazul călătorilor români.

În privința rezervărilor de pe dispozitivele mobile, Philip Brinkman, CEO al Tripsta, a declarat: “Rezervările mobile au înregistrat o creștere de 115% în 2014 și ne așteptăm ca această creștere să continue, în ritm accelerat, și pe parcursul lui 2015.”

Conform datelor Tripsta, prețul mediu plătit pentru călătorii internaționale a fost, anul trecut, de 193€, în timp ce prețul mediu pentru zboruri naționale a fost de 131€. Românii au plătit în medie 193€ pentru biletele de călătorie către top 10 destinații internaționale preferate.

Pe parcursul anului trecut, românii au plătit cel mai mult pentru a merge la Frankfurt (225€), Paris (227€) sau Londra (214€) și au dat sume mai mici pentru a ajunge la Istanbul (152€) sau Atena (166€), în timp ce biletele către Viena, Amsterdam, Copenhaga, Berlin sau Madrid au costat între 182€ – 204€.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *